For tidlig å tenke på navn?

Nathalie_91

Glad i forumet
E og gubben har jo vært innom noen navn, men blir ALDRI enige.. Tror faktisk at vi aldri kommer til å finne et navn vi begge blir enige om xD kanskje lurt å skrive ned navn man liker allerede nå?

Blir i hvertfall ikke sånne top ti navn i Norge, da vi vil skille oss ut litt:) min datter heter Tomine, og det er jeg veldig fornøyd med! Men siden jeg har valgt ett norsk gammelt navn, så må jo nestemann/jente passe til det? Eller hur?

Aldri for tidlig å tenke på navn! Iallfall ikke om dere har ulik smak i utgangspunktet. Jeg har heldigvis gehør for favorittnavnet mitt.

Mest utfordring med guttenavn av en eller annen grunn.

Aldri for tidlig å tenke på navn! Iallfall ikke om dere har ulik smak i utgangspunktet. Jeg har heldigvis gehør for favorittnavnet mitt.

Mest utfordring med guttenavn av en eller annen grunn.
Er faktisk guttebarn vi også sliter med! Jentenavn er faktisk mye lettere!:)

Helt klart vanskeligst med guttenavn, vi har snakket om navn vi også men langt ifra bestemt oss. Har ett favoritt jente og guttenavn som vi begge liker til nå. :)

Helt klart vanskeligst med guttenavn, vi har snakket om navn vi også men langt ifra bestemt oss. Har ett favoritt jente og guttenavn som vi begge liker til nå. :)
Så heldige dere er:)

Min mann fnyser når han hører mine forslag! Han skal alltid koble navna med drittsekker han kjenner:-)

Min mann fnyser når han hører mine forslag! Han skal alltid koble navna med drittsekker han kjenner:-)
Her har det også vært litt sånn, har vi dårlige assosiasjoner til ett navn så har det havnet ganske fort ut av lista.
Tror nok mange har det litt på den måten. ;)
Godt vi har god tid enda til å bestemme oss. :) ;)

95% av tilfella er det sånn her og. Hvor mange folk kan han kjenne liksom? Og hvor mange drittsekker finnes i denne verden???

Uansett kan man ikke være sikker før babyen er født! Må se an personligheta.

95% av tilfella er det sånn her og. Hvor mange folk kan han kjenne liksom? Og hvor mange drittsekker finnes i denne verden???

Uansett kan man ikke være sikker før babyen er født! Må se an personligheta.

Han kjenner tydeligvis mange nye mennesker hver gang jeg nevner navn han ikke liker..

Jeg har hatt noen favorittnavn til både gutt og jente siden jeg var 16, hadde veldig tidlig babyfeber, men min kjære er ikke i det hele tatt imponert over dem. Mulig jeg må kjøpe han over på min side, på en eller annen måte. :-P

Viktig å kjøpe dem iblant! Men her er mannen så sta!!! Og jeg er like sta... Sukk..

Jo da, men det er litt urettferdig å bruke det mot han for å få min vilje. Jeg bruker det heller for å få lov å late meg i svangerskapet. ;-)

Han kjenner tydeligvis mange nye mennesker hver gang jeg nevner navn han ikke liker..

Rart det der. Og la meg gjette, han foreslår ikke 10% av det antallet du foreslår? I tillegg er ikke min opprinnelig norsk, så en del klinger forståelig rart.

Vi er nesten enige om guttenavn vi :-) men værre med jente. Har mange fine på lista. Stort sett lik smak da heldigvis.

Back
Topp