For tidlig å handle?

Om du har lyst til å handle nå, så handler du nå. Det er utrolig kjekkt å slippe å dra ut å handle med en baby på bare noen dager...
Jeg har ikke handlet noe, men det er fordi lille gutt skal arve fra tre storebrødre og familie og venner. Fargemessig så kommer han til å gå i alt; Blå, brun, grå, hvit, sort, gul, grønn, rød og rosa i alle varianter. :)

Om du har lyst til å handle nå, så handler du nå. Det er utrolig kjekkt å slippe å dra ut å handle med en baby på bare noen dager...
Jeg har ikke handlet noe, men det er fordi lille gutt skal arve fra tre storebrødre og familie og venner. Fargemessig så kommer han til å gå i alt; Blå, brun, grå, hvit, sort, gul, grønn, rød og rosa i alle varianter. :)
Jeg hadde håpet og kunne være hjemme og slappe av og prøve og kose oss de første dagene, så da er det jo og greit og ha det meste klart :)
Og man finner gjerne ut sånn etter vært med mini hva man trenger og ? ;)

Jeg hadde håpet og kunne være hjemme og slappe av og prøve og kose oss de første dagene, så da er det jo og greit og ha det meste klart :)
Og man finner gjerne ut sånn etter vært med mini hva man trenger og ? ;)

Det er veldig greit å ha alt klart i hvertfall for de 2 første ukene. Klær i større størrelser og sånt kan man ta etter hvert ja, ^.^

Jeg kommer til å bruke en del av forje jentas tøy. Men ta vekk det som er absoulutt knall rosa.
Jeg har kjøpt det på bildet da jeg fortalte faren om graviditeten. Også kjøpe jeg en knall fin
vinterdress for 100,- på hm forje dagen. Som jeg bare måtte ha :p

Med nr 1 begynte eg etter Oul no har vi det meste så får se om det blir noe spesielt. Men synes man kan begynne når man vil. Er jo mye man trenger så greit å spre det litt

Handlet litt, men kun fordi det har vært masse salg :) er andregangsfødende og har ikke samme behovet for shopping som sist ;) men annet kjønn og annen årstid denne gang, så må jo noe til. Kjøper kun i de aller minste størrelsene, for det er koselig å handle senere også :)

Back
Topp