For testetøser som vil holde seg

Jaa.. meeen jeg tok en test en ukes tid etter ovitrelle og da var den negativ! Så lurer på om den gikk raskt ut av kroppen..? Ikke særlig positivt å vite om når man prøver å vente med å teste :smiley-ashamed004
Ånei nå ble jeg fristet til å teste selv! Jeg tror egentlig jeg ikke skulle ta eggløsningssprøyte virket det som, men etter ultralyd for å se hvordan det sto til med eggløsning fikk jeg beskjed om å bruke sprøyte som heter Gonasi, trolig for å unngå at innsett havnet i en helg. Tror ikke den er så vanlig for jeg leser aldri noe om den, og har søkt overalt. Så har ikke peiling på hva andre har erfart med den og testing :confused:
 
Kjenner fortsatt metallsmak i munnen (aldri gjort før), så har så sykt lyst til å teste. 8 dpo i dag. Hjeeelp!!! Kan jo være at jeg begynner å bli forkjøla og. Eller noe helt annet. Så bør jo bare vente.. men nesten mer lyst på en blank test nå, så jeg får justert forventningene. Heller enn å tenke at testen blir positiv etter ikm, og nesten "forvente det", når det absolutt ikke er sikkert. Igjen: hjelp!

Klarer dere andre å vente son planlagt?
Er veldig spent på hvordan det går med deg! Metallsmak i munnen har alltid betydd graviditet hos meg.
 
Er veldig spent på hvordan det går med deg! Metallsmak i munnen har alltid betydd graviditet hos meg.
Må skuffe den med at TR kom i dag :( Trodde kanskje den var festeblødning i går med kun få spor, men kom for fullt i dag med menssmerter og hele pakka. Skuffende, for jeg har aldri kjent metallsmak i munnen før eller tenkt noe over det. Var liksom ikke et symptom jeg leita etter, det bare dukket opp. Menmen, håper på neste pp! Hyggelig at du sjekket inn! :smiley-bounce012
 
Må skuffe den med at TR kom i dag :( Trodde kanskje den var festeblødning i går med kun få spor, men kom for fullt i dag med menssmerter og hele pakka. Skuffende, for jeg har aldri kjent metallsmak i munnen før eller tenkt noe over det. Var liksom ikke et symptom jeg leita etter, det bare dukket opp. Menmen, håper på neste pp! Hyggelig at du sjekket inn! :smiley-bounce012
Æh, så kjipt! Jeg hadde trua!
 
Ja, en gutt på litt over 2 år. Vi skulle i gang med IVF (etter prøving i 1,5 år) så gikk det naturlig. Denne gangen har vi snart prøvd enda lenger.. du har to barn?
Bra dere startet tidlig med prøving da etter første, så dere ikke mister tid i hvert fall :) jeg har to, ja. Føles ganske tilfeldig at vi fikk dem, så vi er veldig heldige. Nå drømmer vi om en tredje og siste.
 
CD 27. Jeg sprakk og tok test i dag 15 dager etter eggløsningssprøyte. Den er positiv! Men prøver å ikke la meg begeistre for mye, siden jeg egentlig ikke skal teste før neste lørdag.
 

Vedlegg

  • IMG_9878.jpeg
    IMG_9878.jpeg
    1,8 MB · Visninger: 52
Kjenner fortsatt metallsmak i munnen (aldri gjort før), så har så sykt lyst til å teste. 8 dpo i dag. Hjeeelp!!! Kan jo være at jeg begynner å bli forkjøla og. Eller noe helt annet. Så bør jo bare vente.. men nesten mer lyst på en blank test nå, så jeg får justert forventningene. Heller enn å tenke at testen blir positiv etter ikm, og nesten "forvente det", når det absolutt ikke er sikkert. Igjen: hjelp!

Klarer dere andre å vente son planlagt?
Tenkte jeg skulle være flink og holde meg. Failet totalt. Er på 10de testen på en uke nå ‍♀️♀️
 
Back
Topp