For testetøser som vil holde seg

Jeg har såå lyst til å teste. Er veldig usikker på el, men hadde første dag av sist mens 28.05, så ikm burde være til uka. Jeg har lovet meg selv vente til lørdag med å teste. Det er så vanskelig holde seg!
 
Kjenner fortsatt metallsmak i munnen (aldri gjort før), så har så sykt lyst til å teste. 8 dpo i dag. Hjeeelp!!! Kan jo være at jeg begynner å bli forkjøla og. Eller noe helt annet. Så bør jo bare vente.. men nesten mer lyst på en blank test nå, så jeg får justert forventningene. Heller enn å tenke at testen blir positiv etter ikm, og nesten "forvente det", når det absolutt ikke er sikkert. Igjen: hjelp!

Klarer dere andre å vente son planlagt?
Ja, jeg klarer å vente, men det er fordi jeg har blitt så skuffa før.. men når man kjenner "nye" symptomer frister det jo igjen og jeg som ikke skulle kjenne etter på symptomer heller
 
Jeg vil testeeeeee :arghh: :smiley-ashamed005
Jeg ooog!! Fikk melding fra posten nå om at tester var levert i dag... Jeg som trudde de skulle komme i morgen, og derfor skulle klare å holde meg til torsdag med å teste :wacky: Ryker sikkert på en test i morgen tidlig.
 
Jeg ooog!! Fikk melding fra posten nå om at tester var levert i dag... Jeg som trudde de skulle komme i morgen, og derfor skulle klare å holde meg til torsdag med å teste :wacky: Ryker sikkert på en test i morgen tidlig.
Nei nei nei laughing6 Det er vanskelig!!! Prøv å hold deg!
 
Hadde tenkt å holde meg til mandag, men er muligens avslutning og alkohol med jobb på fredag. Kjøre alkoholfritt eller teste før? Veit det nok ikke har noe å si om jeg drikker en øl eller to da uansett, men kjennes bare feil. Er 12 dpo på fredag.

Funfact; jeg skulle på noe med kollegaer da jeg fant ut at jeg var gravid med førstemann og. Tok test på jobb rett før jeg dro, just in case. Trodde ikke jeg var gravid, men siden vi prøvde måtte jeg jo teste. Det ble en spesiell kollegamiddag :happy090
 
Hadde tenkt å holde meg til mandag, men er muligens avslutning og alkohol med jobb på fredag. Kjøre alkoholfritt eller teste før? Veit det nok ikke har noe å si om jeg drikker en øl eller to da uansett, men kjennes bare feil. Er 12 dpo på fredag.

Funfact; jeg skulle på noe med kollegaer da jeg fant ut at jeg var gravid med førstemann og. Tok test på jobb rett før jeg dro, just in case. Trodde ikke jeg var gravid, men siden vi prøvde måtte jeg jo teste. Det ble en spesiell kollegamiddag :happy090
Tjaaa ikke godt å si hva du bør gjøre her, men blir det alkofritt om du får positiv test bør du jo kaaanskje teste. Spesielt siden du da også er 12 DPO .

Jeg skal i bryllup i helgen og kjenner så mye på mensmurringee i dag (7 DPO) at jeg ikke gidder å teste engang. Det kan endre seg fort i morgen
 
Jeg er bare 5 dpo og klør allerede etter å teste, men de to siste syklusene har jeg fått skyggestreker eller hatt kjemisk, så jeg skal prøve å ikke teste så tidlig denne gangen. Men det er skikkelig vanskelig!
 
Jeg er bare 5 dpo og klør allerede etter å teste, men de to siste syklusene har jeg fått skyggestreker eller hatt kjemisk, så jeg skal prøve å ikke teste så tidlig denne gangen. Men det er skikkelig vanskelig!
Det er supervanskelig!! Jeg har skikkelig kraftige menssmerter i magen og ryggen… pleier absolutt ikke å være slik! Så den teste-trangen er økende :wacky:
 
Jeg er ingensteder og vil teste likevel! blir heeelt sprø av det her :( venter på helt blank test og ny syklus etter MA og vil jo helst tisse på både el test og hcg test hver eneste dag bare for å prøve å gjøre nooooe... skrullete blir man! rett og slett...
 
Jeg er ingensteder og vil teste likevel! blir heeelt sprø av det her :( venter på helt blank test og ny syklus etter MA og vil jo helst tisse på både el test og hcg test hver eneste dag bare for å prøve å gjøre nooooe... skrullete blir man! rett og slett...
Man blir gal… helt tullete opplegg! Eneste jeg tenker på er å teste… :dead:
 
Føler med deg! Jeg satte inn for første gang fredag 14. juni, og er sååå utålmodig… eneste som stopper meg fra å teste er pga hcg fra eggløsningssprøyta, så det er vel ikke vits å teste før testdag :rolleyes:

Jaa.. meeen jeg tok en test en ukes tid etter ovitrelle og da var den negativ! Så lurer på om den gikk raskt ut av kroppen..? Ikke særlig positivt å vite om når man prøver å vente med å teste :smiley-ashamed004
 
Back
Topp