For testetøser som vil holde seg

Minisjansen

Glad i forumet
Testing var en stund en trygghet for meg, men etter å ha mistet mange gg pga høy alder, ser jeg at det ikke bringer meg på et godt sted psykisk.

Her kan vi støtte hverandre i å holde oss. Ikke at vi ikke skal teste i det hele tatt, men at vi skal sette et mål og prøve å holde det. Så kan vi logge her om vi har klart det, gjerne for hver dag.
Jeg begynner.
 
Jeg blir med! Jeg vet ikke om jeg klarer å holde ut helt til uke 5, men jeg tester nå aldri før forsinket mens selv. Å drive å smyglese og se etter streker som kanskje er der har jeg gitt opp. Andre som får positive tester på DPO 7-9 osv påvirker meg så jeg får heller henge i denne tråden når det blir tid for testing igjen. Akkurat tester jeg meg ned til negativ test etter MA.
 
Veldig bra at du oppretter denne tråden. Jeg er i dag på DPO 2. Kjenner ingen testetrang, en annen ting jeg vil unngå er å kjenne etter symptomer, men det blir nok umulig . Jeg vil ikke teste før IKM som er rundt 23. Juni. Har prøvd på nummer to i snart 1,5 år, og fått time til IVF i september.
 
Herlig! Fint å henge med flere som har lyst til å teste, men vil prøve å holde seg. Jeg er 3 dpo eller så nå, tenkte å teste 24. juni om mens ikke kommer før det. *gi meg styrke*
 
Jeg vil også prøve å holde meg, har testet alt for tidlig lenge- det er utmattende! :( jeg slenger meg på her, er 1dpo i morgen, vil forsøke å holde meg til ikm! :)
 
Joiner denne! Jeg er på første IVF forsøk og ovitrelle 2 dager før egguttak (som var idag), har IKKE lyst å få en positiv test som egentlig er ovitrelle.. har hørt at det er trygt å teste 14 dager etter ovitrelle - andre med lik oppfatning?
 
Er du med i en IKM gruppe? I tilfelle hvilken? ☺️ Jeg er med i IKM uke 25
Nei. Jeg er ikke med enda på noe… jeg har mistet så mange gg… som man gjør når man er oppi årene.
Dersom jeg skal være med i termingruppe feks på noe tidspunkt må jeg vente til etter TUL…uke 12. Det blir bare så ekstra vondt når man har brukt tid i en sånn gruppe :).

Jeg har bare 5 % sjans så må bare smøre meg med tålmodighet.
 
Nei. Jeg er ikke med enda på noe… jeg har mistet så mange gg… som man gjør når man er oppi årene.
Dersom jeg skal være med i termingruppe feks på noe tidspunkt må jeg vente til etter TUL…uke 12. Det blir bare så ekstra vondt når man har brukt tid i en sånn gruppe :).

Jeg har bare 5 % sjans så må bare smøre meg med tålmodighet.
Ååh ❤️ ja skjønner det. Ser at de positive testene begynner å komme inn på IKM gruppen nå allerede. Jeg er uansett ikke mer enn 3 DPO så salt for tidlig å teste. Det gjør vondt å ha ett så stort ønske og at det ikke går. Krysser fingrene for at 5% er nok for deg ❤️.
 
Ååh ❤️ ja skjønner det. Ser at de positive testene begynner å komme inn på IKM gruppen nå allerede. Jeg er uansett ikke mer enn 3 DPO så salt for tidlig å teste. Det gjør vondt å ha ett så stort ønske og at det ikke går. Krysser fingrene for at 5% er nok for deg ❤️.
Ønsket er der mest når jeg får positiv test….
 
Ååh ❤️ ja skjønner det. Ser at de positive testene begynner å komme inn på IKM gruppen nå allerede. Jeg er uansett ikke mer enn 3 DPO så salt for tidlig å teste. Det gjør vondt å ha ett så stort ønske og at det ikke går. Krysser fingrene for at 5% er nok for deg ❤️.
Lykke til :)
 
Dette var en bra tråd! Skal henge mye her når jeg kommer i DPO-land kjenner jeg…. Den tiden frem til ikm er altså så ufattelig lang. Hver eneste gang! Men her får vi holde oppe good spirits :)
 
Dette var en bra tråd! Skal henge mye her når jeg kommer i DPO-land kjenner jeg…. Den tiden frem til ikm er altså så ufattelig lang. Hver eneste gang! Men her får vi holde oppe good spirits :)
Ja helt enig! Når tror du at du er i DPO land?
 
Ja helt enig! Når tror du at du er i DPO land?
Altså, jeg er på ingen måte ekspert på dette… men jeg har Flo-appen som forteller meg at jeg er på CD 9 i dag og den påstår at el kommer på fredag om en uke (21. juni). Det burde stemme ganske godt tror jeg. Får mye smerter rundt el, men vet aldri helt nøyaktig når det skjer. Har liksom aldri fått helt schwungen på verken temping eller el-tester. Hvordan er det for deg? :)
 
Altså, jeg er på ingen måte ekspert på dette… men jeg har Flo-appen som forteller meg at jeg er på CD 9 i dag og den påstår at el kommer på fredag om en uke (21. juni). Det burde stemme ganske godt tror jeg. Får mye smerter rundt el, men vet aldri helt nøyaktig når det skjer. Har liksom aldri fått helt schwungen på verken temping eller el-tester. Hvordan er det for deg? :)
Jeg tester etter eggløsning av og til i og med at samboer jobber turnus ☺️ og bare for å sjekke at jeg faktisk får EL. Temping orker jeg ikke å styre med
 
Jeg tester etter eggløsning av og til i og med at samboer jobber turnus ☺️ og bare for å sjekke at jeg faktisk får EL. Temping orker jeg ikke å styre med
Hehe, nei men det er litt utilfredsstillende å ikke VITE egentlig ;) du har et barn fra før? Hvor gammel? :)
 
Hehe, nei men det er litt utilfredsstillende å ikke VITE egentlig ;) du har et barn fra før? Hvor gammel? :)
Ja, en gutt på litt over 2 år. Vi skulle i gang med IVF (etter prøving i 1,5 år) så gikk det naturlig. Denne gangen har vi snart prøvd enda lenger.. du har to barn?
 
Kjenner fortsatt metallsmak i munnen (aldri gjort før), så har så sykt lyst til å teste. 8 dpo i dag. Hjeeelp!!! Kan jo være at jeg begynner å bli forkjøla og. Eller noe helt annet. Så bør jo bare vente.. men nesten mer lyst på en blank test nå, så jeg får justert forventningene. Heller enn å tenke at testen blir positiv etter ikm, og nesten "forvente det", når det absolutt ikke er sikkert. Igjen: hjelp!

Klarer dere andre å vente son planlagt?
 
Back
Topp