For svak stigning?

MaleneK

Glad i forumet
Novemberlykke 2020
Har målt HCG 6+0 og 6+6 til henholdsvis 21000 og 47000. Er ikke det for svak stigning på seks dager? Legen var så stressa, forståelig i disse tider, hun var fornøyd med at det var stigning.
 
Når man har kommet så langt i svangerskapet er det helt normalt at stigningen ikke er så høy fra dag til dag. Det er kun i begynnelsen at en forventer dobling❤️
 
Når man har kommet så langt i svangerskapet er det helt normalt at stigningen ikke er så høy fra dag til dag. Det er kun i begynnelsen at en forventer dobling❤️

Takk. Skal til UL i morgen, kom på at jeg jo kunne være litt konstruktiv og be gynekologen se på tallene i stedet for å freake ut helt. Han hadde fått så mange avbestillinger den siste tiden, så lurte på om jeg ville fremskynde neste ukes time og finne ut av det med en gang. Dét vil jeg.
 
Lykke til i morgen. Høres ut som fin stigning. Da jeg gikk med fjerdemann tok fastlegen kun en hCG prøve som var på 22 000, da trengte vi ikke ta flere, mente han. Fastlegene er gjerne ikke spesialister i dette heller, så godt du skal til gynekolog og få sett på lille i morgen.
 
Plotta inn tallene dine i kalkulator, og det ser helt perfekt ut. I øvre skikt av normalen faktisk.

Screenshot_20200317-223136_Chrome.jpg Screenshot_20200317-223143_Chrome.jpg
 
Lykke til i morgen. Høres ut som fin stigning. Da jeg gikk med fjerdemann tok fastlegen kun en hCG prøve som var på 22 000, da trengte vi ikke ta flere, mente han. Fastlegene er gjerne ikke spesialister i dette heller, så godt du skal til gynekolog og få sett på lille i morgen.

Takk <3

Plotta inn tallene dine i kalkulator, og det ser helt perfekt ut. I øvre skikt av normalen faktisk.

Vis vedlegget 321213 Vis vedlegget 321214
Oj, den har jeg ikke funnet før. Takk, håper du har rett :)
 
Back
Topp