Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nei, jeg klager ikke til dem jeg nei, men irriterende at de surrer i gangen når klokken er akkurat og de egentlig bør være tilgjengelige på jobb
Mer opptatt av seg selv? fordi man ikke kommer lenge før ? Jeg har altså familie selv, så lenge jeg er på jobben til det klokkeslettet starter så kan man ikke si ett ord.Veldig enig med deg. Det er også veldig kjekt å kunne bruke litt tid om morgenen på å forberede seg mentalt på at arbeidsdagen begynner, kanskje rekke en liten kopp kaffe med kollegaer. Mye bedre enn å haste inn og kle av seg samtidig som barn møter opp. Jeg hadde absolutt ikke likt det om de i barnehagen til lillemor var mer opptatt av seg selv enn å ta imot barna.
Mer opptatt av seg selv? fordi man ikke kommer lenge før ? Jeg har altså familie selv, så lenge jeg er på jobben til det klokkeslettet starter så kan man ikke si ett ord.
Nemlig, og da blir det et gradvis mer omfattende problem. Dette bør tas opp i klassen, om det ikke allerede er gjort. Folk har ulike forklaringer på forsentkomming, men faktum er at for alle dem som kommer tidsnok samt kontaktlærer er det veldig forstyrrende med dem som stadig kommer for sent. I min gutts klasse er det mange barn med opptil fire andre, yngre søsken. De klarer likevel å møte presis da de allierer seg med andre foreldre som eventuelt kan ta med skolebarnet til skolen dersom det er krise. Det er snakk om å være føre var etter mitt syn. Alle kan være uheldige en sjelden gang, men når det gjentar seg til stadighet blir det et problem som berører hele klassen til slutt. Det skaper en holdning blant barna om at ok, det er helt greit å komme for sent, for det gjør "alle" de andre også. Det er jo synd og uholdbart etter mitt syn. Skyt meg den som vil, jeg står for det jeg skriver uansettDet ser ut til og være ett utbredt problem i klassen til jentungen med forsentkomming også tydeligvis. Står på ukeplanen at man må jobbe med og komme tidsnok til skolen og inn etter frimenuttene.
Og i dag tidlig måtte jeg skynde på jentungen så vi ikke skulle komme for sent. Fortalte hvor viktig det var og være tidsnok, og la til at det var jo littt flaut og komme for sent - når alle andre var i gang, hvorpå jeg fikk til svar at det gjorde da ikke noe, for det gjorde jo alle. Nesten hver dag kom en eller to mens de holdt på med samlingen.![]()
Jeg er så enig med deg!Nemlig, og da blir det et gradvis mer omfattende problem. Dette bør tas opp i klassen, om det ikke allerede er gjort. Folk har ulike forklaringer på forsentkomming, men faktum er at for alle dem som kommer tidsnok samt kontaktlærer er det veldig forstyrrende med dem som stadig kommer for sent. I min gutts klasse er det mange barn med opptil fire andre, yngre søsken. De klarer likevel å møte presis da de allierer seg med andre foreldre som eventuelt kan ta med skolebarnet til skolen dersom det er krise. Det er snakk om å være føre var etter mitt syn. Alle kan være uheldige en sjelden gang, men når det gjentar seg til stadighet blir det et problem som berører hele klassen til slutt. Det skaper en holdning blant barna om at ok, det er helt greit å komme for sent, for det gjør "alle" de andre også. Det er jo synd og uholdbart etter mitt syn. Skyt meg den som vil, jeg står for det jeg skriver uansett.