For sent til skolen?

Hvor i all verden har jeg sagt at jeg tar det opp med de? Læreren tar det selvsagt opp!

Så flott, da kan man legge bort de dømmende holdningene da og la lærene ta seg av "problemet" ;)
Og forresten mange "kjenner" meg også, men vet svært lite om hva som skjer hos oss..

Så flott, da kan man legge bort de dømmende holdningene da og la lærene ta seg av "problemet" ;)
Og forresten mange "kjenner" meg også, men vet svært lite om hva som skjer hos oss..
Det er forskjell på hvordan man kjenner folk altså,! Hvor godt jeg kjenner de vet ikke du noe om.

Har man arbeidstidfra 6.45 så har man det. Så lenge man er der til det tidspunktet så kan ingen klage på det.

Har man arbeidstid fra 06.45 så skal man være klar til å jobbe kl 06.45! Jobber du da i barnehage så skal du være avkledd og inne på avdelingen til den tiden.
Når jeg jobbet med kundeservice så skulle vi være innlogget og klar til vi begynte. Det er da helt normalt. Ingen som gir det betalt for å være innafor døra, du får betalt for å jobbe.

Har man arbeidstid fra 06.45 så skal man være klar til å jobbe kl 06.45! Jobber du da i barnehage så skal du være avkledd og inne på avdelingen til den tiden.
Når jeg jobbet med kundeservice så skulle vi være innlogget og klar til vi begynte. Det er da helt normalt. Ingen som gir det betalt for å være innafor døra, du får betalt for å jobbe.
Ingen som har sagt noe annet, er det vel?

De barna som kommer gående alene for sent til timen, kommer sikkert for sent fot en grunn. Kanskje de kvier seg til skolen, engstelig osv

Huff dattera til en je kjenner kom for sent nesten hver dag i 1 kl og hun var kjempe lei seg for det. .... men det var ikke mye hun fikk gjort med det siden det var faren som var problemet

Går nå i 3.klasse, og har aldri komt for sent.. Utenom med avtale, dersom han skal til tannpleier eller lignende..

Det er veldig stor forskjell å komme for seint en gang innimellom, og flere ganger i uka. Det er foreldrenes ansvar å få ungene til skolen i rett tid, og klarer dem ikke det så får dem sjerpe seg eller be om hjelp!

Men når du er så dårlig at du ikke kan levere gutten på skolen så må jobbet og slett mannen bare trå til?!? Hva om du skulle blitt innlagt i flere dager?

Sent from my iPhone using BV Forum
For å si det slik...her resulterte det i tre mnd uten penger.

Nej hun kommer ikke forsent. Synes det er viktig å respektere læreren og de andre elevene:)

Hvis du beregner å være på jobb akkurat til klokkeslettet og det skjer noe (bæsjebleie på vei ut døra, kø el) så blir du jo forsinket. Greit å ha noe å gå på. På min jobb skal man også ha kledd av seg og være klar til å begynne å jobbe når man begynner - ikke komme inn døra da liksom. Jeg jobber også i bhg og begynner 6:45 på tidligvakt og da må jeg faktisk være klar til å låse opp døra og ta imot unger.

Må bare svare på denne- beklager til trådansvarlig, da det ikke handler om å komme for sent på skolen..

Jeg jobber som politi. Hvordan ville det sett ut om jeg begynte på jobb kl 07, og nødtelefonen ringte kl 07, i det jeg gikk inn døren på jobb. Hva skulle jeg svart? "Jeg kommer, må bare kle på meg uniformen og gå ned i bilen først. I bilen må jeg jo ha utstyret mitt, så får ikke kjørt ut før den er rigget klar...men så kommer jeg" Mitt yrke er kanskje litt annerledes, men uansett - mental forberedelse og å ha tingene i orden før arbeidsdagen starter, vil aldri er negativt :)

Må bare svare på denne- beklager til trådansvarlig, da det ikke handler om å komme for sent på skolen..

Jeg jobber som politi. Hvordan ville det sett ut om jeg begynte på jobb kl 07, og nødtelefonen ringte kl 07, i det jeg gikk inn døren på jobb. Hva skulle jeg svart? "Jeg kommer, må bare kle på meg uniformen og gå ned i bilen først. I bilen må jeg jo ha utstyret mitt, så får ikke kjørt ut før den er rigget klar...men så kommer jeg" Mitt yrke er kanskje litt annerledes, men uansett - mental forberedelse og å ha tingene i orden før arbeidsdagen starter, vil aldri er negativt :)
Det er jo nettopp dette mrs Lutz skrev da;) at hun måtte være klar og ha åpnet dørene i barnehagen kl 6.45, og kan ikke komme til jobb da;) les innlegget hennes en gang til;)

Oopps, quotet feil innlegg.. Ja, det var jo henne jeg var enig i og hun andre jeg skulle quote, sorry ;)

Oopps, quotet feil innlegg.. Ja, det var jo henne jeg var enig i og hun andre jeg skulle quote, sorry ;)
Tenkte ikke over at du var uenig, tenkte du var enig og bare kom med ditt eksempel også. Og forresten så er det jeg som er ts :D

Back
Topp