Fargeklatten
Gift med forumet
Så braDet må være en deilig følelse
Masse lykke til snuppa <3 Gleder meg til vi kommer videre i vår utredning
![]()
Utrolig godt
Sent from my GT-I9100 using BV Forum
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så braDet må være en deilig følelse
Masse lykke til snuppa <3 Gleder meg til vi kommer videre i vår utredning
![]()
Ååh, noe av det som irriterer meg, er de som klager over svangerskapet til en som har vansker med å bli gravid. Møtte ei venninne i går, hun var så sliten, trøtt, kvalm osv.. Jada, jeg vet at et svangerskap er tungt, for jeg hadde et forferdelig svangerskap med mini, inn og ut av sykehus hele tiden.. Men jeg klagde aldri! Måtte bare si til hun at vær glad du blir gravid du.. Men hun tok ikke hintet, selv om hun vet hva vi gjennomgår.. Dagens syt![]()
Du er nå søt da <3Kjenner til den såååå godt!! Sender deg en klem ;-)
Du er nå søt da <3
sitter her med mensmurringer, så venter mensen når som helst, sikkert eierforhold jeg tar sånn på vei for althaha.. Men hadde vært greit om tr kunne ventet til mandag med å komme i allefall
![]()
Hahah, sikkert eierforhold faktiskKrysser fingrene for at tr venter til det passer litt bedre ;-) hehe, ja ALT blir verre når tanta kommer, men det betyr ikke at det ikke er vondt på ordentlig fordi.
Siden jeg ikke har tatt blodprøver enda så tar vi blodprøver og sædprøve gjennom det offentlige. Og når vi har fått svar på det så ser vi hva vi gjørUtrolig godtja, det skjønner jeg! Har dere bestemt dere for om dere går for privat eller offentlig?
Hahah, sikkert eierforhold faktiskskriver fra iPad og den tenker ofte for meg
men det skulle da stå, sikkert derfor
ja, i forhold til forsøk så passer det best om den ikke kommer før sykehuset har fått svar på søknaden
![]()
Andre tenker seg rett og slett ikke om før de sier noe! På jobb snakker de om at de er sikker på at det er flere som er/blir gravide snart og de er sikker på at jeg er en av de. De skjønner ikke at det sårer! Sender deg en god klem <3Ååh, noe av det som irriterer meg, er de som klager over svangerskapet til en som har vansker med å bli gravid. Møtte ei venninne i går, hun var så sliten, trøtt, kvalm osv.. Jada, jeg vet at et svangerskap er tungt, for jeg hadde et forferdelig svangerskap med mini, inn og ut av sykehus hele tiden.. Men jeg klagde aldri! Måtte bare si til hun at vær glad du blir gravid du.. Men hun tok ikke hintet, selv om hun vet hva vi gjennomgår.. Dagens syt![]()
Andre tenker seg rett og slett ikke om før de sier noe! På jobb snakker de om at de er sikker på at det er flere som er/blir gravide snart og de er sikker på at jeg er en av de. De skjønner ikke at det sårer! Sender deg en god klem <3
Når man er prøver har man lov til å ta på ei for ting uten å måtte skylle på tanta! Sender deg en god klem <3 Håper tanta venter slik at det passer for dere med tanke på forsøkDu er nå søt da <3
sitter her med mensmurringer, så venter mensen når som helst, sikkert eierforhold jeg tar sånn på vei for althaha.. Men hadde vært greit om tr kunne ventet til mandag med å komme i allefall
![]()
Ja vist det blir for mye av det så må man bare si ifra. Jeg har sagt ifra til et par stykker på jobb som jeg stoler helt på om prøvingen og at vi skal igang med utredning. Så de skal hjelpe med å tone ned maset til de andre littDe holdt på sånn i ett halvår, han ene veldig offentlig, så rett før jul sa jeg til ham at jeg ønska at han ikke skulle gjøre det igjen og hvorfor, han ble skikkelig lei seg stakkar, og ikke sagt noe mer
Å, hvor slår deg den av? Til tider har jeg lyst til å kaste den i veggenDu får bare klemme igjenja, da jeg fant ut at jeg kunne slå av rettegreia på ipaden, ble jeg litt mer glad i den :-D
Håper de roer seg snart, det er slitsomt nok å prøve om ikke alle rundt deg skal mase osv.. Klem til deg også <3Andre tenker seg rett og slett ikke om før de sier noe! På jobb snakker de om at de er sikker på at det er flere som er/blir gravide snart og de er sikker på at jeg er en av de. De skjønner ikke at det sårer! Sender deg en god klem <3
Det håper jeg ogsåHåper de roer seg snart, det er slitsomt nok å prøve om ikke alle rundt deg skal mase osv.. Klem til deg også <3
Gå inn på innstillinger, så generelle, tastatur, og så finner du autokorrigering som du kan slå avÅ, hvor slår deg den av? Til tider har jeg lyst til å kaste den i veggen![]()
Du får bare klemme igjenja, da jeg fant ut at jeg kunne slå av rettegreia på ipaden, ble jeg litt mer glad i den :-D
Gå inn på innstillinger, så generelle, tastatur, og så finner du autokorrigering som du kan slå av