For oss som har hatt INNSETT i November/Desember 2024

Har ikke fått tatt blodprøve enda , 14dp5dt tok testene ikveld.

Vedlegg

• IMG_9296.jpeg
    IMG_9296.jpeg
    2,4 MB · Visninger: 29
Har ikke fått tatt blodprøve enda , 14dp5dt tok testene ikveld.

Ææææ så gøy!! Jeg tenkte ta en digital idag!! Krysser fingrene! (Og emojiene funker ikke, haha)

Ææææ så gøy!! Jeg tenkte ta en digital idag!! Krysser fingrene! (Og emojiene funker ikke, haha)
Oppdater her!!!!! Ja føler en indre ro nå test streken var sterkere enn kontrollstreken

Takk for svar :Heartred jeg burde vel ikke testa før klinikken sin testdato, da hadde jeg jo spart meg skuffelsen. Men jeg har jo også hatt flere dager med håp og det har vært skikkelig koselig. Skulle ønske vi hadde flere på frys. Det er nok ekstra tungt fordi jeg vet at vi må gjennom alt på nytt og at det blir ca 4 mnd til nytt innsett (hvis vi får noen på frys). Skal prøve å kose meg, men akkurat nå renner tårene. Hjelper at jeg har ei lita jente ved siden av meg og at vi ser på juleserier i sofaen i lag :Heartred
Uff, føler med deg. Det er høye topper og dype daler i dette gamet. Var dette ditt første uttak? Jeg fikk kun en blasto på første uttak, men fikk justert medisiner og fått flere på andre og tredje. Håper du får nytt romjulen når sjokket får lagt seg :Heartred

Oppdater her!!!!! Ja føler en indre ro nå test streken var sterkere enn kontrollstreken

Fortsatt 2-3......! :shifty:
Men strimmel er enda bittelitt sterkere, så håper det går veien!:Heartred Prøver igjen om en dag eller to!
1000015867.jpg

Fortsatt 2-3......! :shifty:
Men strimmel er enda bittelitt sterkere, så håper det går veien!:Heartred Prøver igjen om en dag eller to!
Vis vedlegget 451406
Men se der !!! Den test streken ser sterkere ut enn kontrollstreken!! Har lest mye om cb digital sine tester ikke alltid de er 100% troverdige ! Tror nok du bare skal nyte det nå! ❤️❤️

Men se der !!! Den test streken ser sterkere ut enn kontrollstreken!! Har lest mye om cb digital sine tester ikke alltid de er 100% troverdige ! Tror nok du bare skal nyte det nå! ❤️❤️

Jaa er den ikke det da?!:woot: Syns det jeg og, og det lover jo veldig godt! Googlet litt nå og ser flere skriver at de hadde hcg (på blodprøve) på 7000 osv og fortsatt fikk 2-3 på digital samme dag, så får ta det med en klype salt de ukene der.:hilarious: Veldig glad for at jeg hadde en strimmel igjen!:Heartred

Jaa er den ikke det da?!:woot: Syns det jeg og, og det lover jo veldig godt! Googlet litt nå og ser flere skriver at de hadde hcg (på blodprøve) på 7000 osv og fortsatt fikk 2-3 på digital samme dag, så får ta det med en klype salt de ukene der.:hilarious: Veldig glad for at jeg hadde en strimmel igjen!:Heartred
Jeg fikk også fortsatt 2-3 på CB 20 dpo. Hadde venta 2 dager med å teste på nytt om du vil ha 3+ :joyful: jeg stoppet der, da det fort bare stresser meg. Vært på ultralyd og alt er fint. Er 10+0 på lørdag

Last edited:
Jeg fikk også fortsatt 2-3 på CB 20 dpo. Hadde venta 2 dager med å teste på nytt om du vil ha 3+ :joyful: jeg stoppet dere da det fort bare stresser mer. Vært på ultralyd og alt er fint. Er 10+0 på lørdag

Åå så gøy å høre fra deg og at spiren i magen har det bra!! :love017 Kjenner at jeg ble liiiitt stresset akkurat idet det sto 2-3, men med så fine strimler så har jeg en skikkelig god følelse på at dette går bra!:Heartred:joyful: Tar nok den siste digitale om et par dager for å sjekke da, men som jeg skrev over så er jeg klar over at de ikke er 100% til å stole på! Skal oppdatere her inne!:love017

Åå så gøy å høre fra deg og at spiren i magen har det bra!! :love017 Kjenner at jeg ble liiiitt stresset akkurat idet det sto 2-3, men med så fine strimler så har jeg en skikkelig god følelse på at dette går bra!:Heartred:joyful: Tar nok den siste digitale om et par dager for å sjekke da, men som jeg skrev over så er jeg klar over at de ikke er 100% til å stole på! Skal oppdatere her inne!:love017
Ja strimletesten er fin den :love7

Uff, føler med deg. Det er høye topper og dype daler i dette gamet. Var dette ditt første uttak? Jeg fikk kun en blasto på første uttak, men fikk justert medisiner og fått flere på andre og tredje. Håper du får nytt romjulen når sjokket får lagt seg :Heartred
Ja, mitt første uttak. Takk for melding. Godt å vite at det kan bli bedre og at det ikke nødvendigvis betyr at vi får det samme på neste uttak.

Back
Topp