Fine tall Krysse for at den sitter nå!Hcg:
486 - 14 DPO
1033 - 16 DPO
Den stiger, men etter 4 aborter og ingen barn er det vanskelig og senke skuldrene. Neste er ultralyd. Vil dette være vår tur?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Fine tall Krysse for at den sitter nå!Hcg:
486 - 14 DPO
1033 - 16 DPO
Den stiger, men etter 4 aborter og ingen barn er det vanskelig og senke skuldrene. Neste er ultralyd. Vil dette være vår tur?
Tuusen takk håper så inderligFine tall! Håper og krysser alt for at det går veien denne gangen
Tusen takk, håper den sitter for deg snartGode tall dette gratulerer så masse
Tuusen takk den må jo sitte til slutt? Håper!!!Fine tall Krysse for at den sitter nå!
Enig! Burde detTuusen takk den må jo sitte til slutt? Håper!!!
Har ikke fått tatt blodprøve enda , 14dp5dt tok testene ikveld.
Oppdater her!!!!! Ja føler en indre ro nå test streken var sterkere enn kontrollstrekenÆæææ så gøy!! Jeg tenkte ta en digital idag!! Krysser fingrene! (Og emojiene funker ikke, haha)
Uff, føler med deg. Det er høye topper og dype daler i dette gamet. Var dette ditt første uttak? Jeg fikk kun en blasto på første uttak, men fikk justert medisiner og fått flere på andre og tredje. Håper du får nytt romjulen når sjokket får lagt segTakk for svar jeg burde vel ikke testa før klinikken sin testdato, da hadde jeg jo spart meg skuffelsen. Men jeg har jo også hatt flere dager med håp og det har vært skikkelig koselig. Skulle ønske vi hadde flere på frys. Det er nok ekstra tungt fordi jeg vet at vi må gjennom alt på nytt og at det blir ca 4 mnd til nytt innsett (hvis vi får noen på frys). Skal prøve å kose meg, men akkurat nå renner tårene. Hjelper at jeg har ei lita jente ved siden av meg og at vi ser på juleserier i sofaen i lag
Oppdater her!!!!! Ja føler en indre ro nå test streken var sterkere enn kontrollstreken
Men se der !!! Den test streken ser sterkere ut enn kontrollstreken!! Har lest mye om cb digital sine tester ikke alltid de er 100% troverdige ! Tror nok du bare skal nyte det nå!Fortsatt 2-3......!
Men strimmel er enda bittelitt sterkere, så håper det går veien! Prøver igjen om en dag eller to!
Vis vedlegget 451406
Men se der !!! Den test streken ser sterkere ut enn kontrollstreken!! Har lest mye om cb digital sine tester ikke alltid de er 100% troverdige ! Tror nok du bare skal nyte det nå!
Jeg fikk også fortsatt 2-3 på CB 20 dpo. Hadde venta 2 dager med å teste på nytt om du vil ha 3+ jeg stoppet dere da det fort bare stresser mer. Vært på ultralyd og alt er fint. Er 10+0 på lørdagJaa er den ikke det da?! Syns det jeg og, og det lover jo veldig godt! Googlet litt nå og ser flere skriver at de hadde hcg (på blodprøve) på 7000 osv og fortsatt fikk 2-3 på digital samme dag, så får ta det med en klype salt de ukene der. Veldig glad for at jeg hadde en strimmel igjen!