For oss som har gått opp 10kg +

:hello2 Oh yes, hellooo :happy7 Gått opp fra 75 til 90 nå. Gikk opp fra 70 til 90 med førstemann, men kom utrolig nok ned til 64 etter 2-3 måneder
Amming gjorde usen for min del. Håper amminga går like godt denne gangen :)

:hello2 Oh yes, hellooo :happy7 Gått opp fra 75 til 90 nå. Gikk opp fra 70 til 90 med førstemann, men kom utrolig nok ned til 64 etter 2-3 måneder
Amming gjorde usen for min del. Håper amminga går like godt denne gangen :)
Så deilig å lese! Akkurat samme start og "stopp" vekt :) Matchvekten min ligger på 68-72 kg, mindre enn det stikker beina ut og jeg er ikke særlig pen :p Håper jeg er like heldig som deg :)

Sent from my iPhone using BV Forum

*klikk app!*

Takk for at du deler det, jeg syns selv "på den tiden" at jeg hadde litt ekstra og trengte en oppstramming bare, mens når jeg ser bilder nå... Var kanskje ikke så ille :p men godt å høre at det ikke er så gæli som jeg trodde :) <3

Sent from my iPhone using BV Forum

Har gått opp 12 kg, men hadde også en del å ta av fra før gitt. Merker det godt på knærne nå! Men med den "evigvarende" bekkenløsningen, så har det blitt altfor lite bevegelse. Når den forsvinner og ammingen setter i gang, så skal kiloene av.. ;-) Men for all del, det er ikke førsteprioritet. Det går seg til :-)

Sent from my MT27i using BV Forum mobile app

Gikk opp 30 sist, men da var jeg egentlig alt for tynn. Jeg så syk ut, og hadde det ikke bra så var fornøyd med å komme meg ned igjen 20 av de som var startvekta nå og jeg var faktisk veltrent og slank. Spiste Sundt og hadde en fysisk krevende jobb.

Har gått opp 13 kg til nå. Og tar det ikke så tungt denne gangen da jeg faktisk ser at jeg ikke ser så ille ut, det som har lagt seg annet enn på magen er mye mye vann som har kommet de siste ukene. Så tror og håper det maste forsvinner denne gangen også. Sist raste jeg ned 12 kg på en uke etter fødsel !

Sent from my iPad using BV Forum

Back
Topp