For oss som har gått opp 10kg +

Frk Spent

Mai 2014 mamma :)
Mailykke <3
Kjenner at jeg trenger litt trøst, i den andre vekttråden virker det som de fleste bare har fått litt valpefett eller gått ned i vekt.
Så da får hippomamma starte ballet og rope på de som har gått opp ca 10 kg eller mer :p

(Håper virkelig noen flere er i samme båt :O )

Jeg har gått opp 19,5 kg.

Kombinasjonen 120% travel stilling til å bli 100% sykmeldt med bekkenløsning er absolutt ikke noe for kroppen min :(
Synes ikke jeg sliter så fælt med vann i kroppen, kan hovne opp litt på kvelden. Blitt rundere i ansiktet også.

Er veldig spent på hvor vanskelig disse kiloene blir å få av igjen :)

Opp 15,5 nå tror j d er...veeeeeeldig uvant j som aldri har bikka over 55 kg...:-/ mye er nok vann, men skjønner ikke helt hvor alt er hen...men ligg nok litt både her og der..må satse på endel trilleturer i sommer gitt...å litt mindre snop...men spent på hvordan det er etter fødsel...

Sent from my iPhone using BV Forum mobile

Jeg har gått opp masse!!! Ikke ønskelig, men sånn er det i allefall. Ser ut som en flodhest.

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg har gått opp 16kg! :O Blir mange trilleturer på meg utover sommeren!..Synes det er helt grusomt...

12 kg her;) og jeg tar det ikke så tungt. Det er jo en veldig, veldig god grunn til det, tenk premien da:D

Opp 10kg her ja :((( merker det godt på knea og føttene!
Håper det meste er vann og at det forsvinner fort! :/

Sist gikk jeg opp 5kg totalt.. Å gikk ned 13kg de første ukene etter fødsel..

Men denne gangen spiser jeg jo som en voksen mann, både mat og godis:/ det gjorde jeg ikke sist,.

*frustrert*

----------------------------------

Storebror: 12.11.2010❤️
Lillesøster ventes 16.05.2014

Huff... Gått opp 15 kilo. Siste to ukene gikk jeg opp 4 kilo... Dette er vel mest vann, håper jeg. :p

Sent from my iPad using BV Forum

Synes det er grusomt! Har alltid vært liten å nett...inntil nå! Er blitt et berg! Alle i familien og venner er "sjokket" over hvor stor jeg er :( er klar over jeg er diger og blir litt lei meg hver gang jeg veier meg hos lege eller jm :( hadde besøk av mor i påsken og hun tok noen bilder av meg som hun delte med familien, jeg ser ut som et "amerikansk-fettberg"! Har fått dobbelthake og greier :(
Jeg syntes ikke det var noe gøy da jeg veide meg hos jm for et par dager siden og ma'en kommenterte at jeg veier like mye som han! Og han er jo en mann med kraftigere benbygning enn meg og 26 cm ekstra høyde! :(

Har gått opp rundt 10-11 kg jeg også, og syns ikke det er noe ålreit i det hele tatt.. Har aldri veid så mye som jeg gjør nå, enda det er jo liksom ikke mye heller da, men allikevel.. Det er et ork å reise seg opp av senga, hater å måtte gå noe særlig pga blir så andpusten med en gang og ja, er rett og slett blitt tyngre!
Neida ti kg er ikke så mye det og ja jeg skal vel være glad for at det ikke e mer og BLABLABLA , men seriøst, det er ikke gøy å ha gått opp såppass uansett hvor mye/lite det er. Vil få baby ut, og kroppen min tilbake .. Får det så mye bedre med meg selv og baby da gitt

Jeg gikk opp 17kg, men nesten alt har rast av igjen etter fødselen :) Og jeg har alltid vært altfor tynn, så var et sjokk for meg å bli så stor! :P Men nå, selv om de gamle buksene mine ikke passer meg lenger, så er jeg fornøyd for det, for det er jo sønnen min som har gitt meg denne kroppen :)

♥Lille prinsen 17/4-14♥

15 kg hittil, og fortsatt en måned igjen. Tar det ikke så tungt. Sist gikk jeg opp 17 kg, mn et år etter fødsel så var jeg 2 kg under startvekt uten å ha jobba så veldig hardt med det.

Jeg har gått opp 16 kg så langt (Fra 56 til 72 kg...) Gjorde det med de andre to også, men erfaringsmessig raser de av igjen pga amming osv. så jeg er egentlig ikke bekymret selv om det høres voldsomt ut.

Det rare er at alle tror at jeg bare har lagt på meg på magen. Halloo? Har alle glemt hvordan jeg så ut tidligere?

Sent fra min GT-I9105P via Tapatalk

Har lagt på meg 16-17 kg til nå (uke 37), tar det med stor ro. Gikk opp 16kg sist, og kom fint i god form igjen med trening.
Liker ikke å se sånn ut, ansiktet med dobbelthaka er verst, og rompa er enorm, men magen er fin og baby er sunn og frisk!

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Har gått opp rundt 10-11 kg jeg også, og syns ikke det er noe ålreit i det hele tatt.. Har aldri veid så mye som jeg gjør nå, enda det er jo liksom ikke mye heller da, men allikevel.. Det er et ork å reise seg opp av senga, hater å måtte gå noe særlig pga blir så andpusten med en gang og ja, er rett og slett blitt tyngre!
Neida ti kg er ikke så mye det og ja jeg skal vel være glad for at det ikke e mer og BLABLABLA , men seriøst, det er ikke gøy å ha gått opp såppass uansett hvor mye/lite det er. Vil få baby ut, og kroppen min tilbake .. Får det så mye bedre med meg selv og baby da gitt

I sign this!!!!

----------------------------------

Storebror: 12.11.2010❤️
Lillesøster ventes 16.05.2014

Back
Topp