For oss som fortsatt tester og observerer HCG

Jeg tester enda :p 1 gang hver morgen. Ingen annen grunn til det enn at jeg har et hav av tester igjen og jeg er nysgjerrig :) Jeg har alltid sluttet etter positiv digital, så siden dette blir vårt siste barn så benytter jeg meg av muligheten til å få se sterkere streker. Strekene blir sakte men sikkert sterkere nå, men blir nok til å avslutte snart; når den siste digitale er brent vekk om en uke eller to.
 
Jeg er imponert!! Du bor på et lite sted skjønner jeg. Det blir spennende å følge:)
Får da partner ta seg fri, eller er det om å gjøre å kaste seg i bilen om det skjer noe og satse på å rekke fram?
Bor på et veldig lite sted ja :) siden termin blir på en årstid som kan være litt utfordrende, så regner jeg med at jeg blir å reise en uke før termin denne gangen også, og vente på fødsel på pasienthotellet (hvis det ikke skjer noe før den tid da).
Skulle noe skje plutselig så er det enten ambulansefly (hvis det er vær til det) eller helikopter til sykehuset. Sist fødte jeg på termindatoen, og sammenlignet med min mor har hun født 3 av 4 på termin :p
 
Jeg ble sendt til Furst (Oslo). Gikk veldig bra. Gått fra 104 på fredag (18dpo) til 533 idag (21 dpo). Gleder meg til å høre dine tester. Sikker på at det er gode nyheter:happy:
Kan man bare dra dit?

Ååå så bra. Utrolig glad på dine vegner. Det var 18 dpo idag. Men fordobler den seg ikke hver 2-3 dg? Så bra din har blitt 5 ggr høyere på 3 dg
Dette er helt vanlig stigning. Hvis den dobler seg på to dager dobler den seg jo også til to dager etter det igjen, og i starten kan det gå både fortere og saktere.
Sist reiste jeg til sykehuset 1 uke før termin, og bodde på pasienthotellet.
Men det skjer at det ikke er mulig å planlegge her for alle, så det er jo noen som har født på legevakta liksom.

Har tilreisende jordmor ca 1 gang i måneden, ellers er det fastlege som tar kontroller utenom. Kjipeste er jo om fastlege er usikker og man blir sendt med fly til sykehuset, bare for en ctg og ul.. Også sendes hjem igjen, men det skjer også xD
Høres ut som om du bør i nærområdet her :hilarious: men vi har to timer til det nærmeste og seks/syv til det andre, så hvis du faktisk bor i området vet du nok :p
 
Bor på et veldig lite sted ja :) siden termin blir på en årstid som kan være litt utfordrende, så regner jeg med at jeg blir å reise en uke før termin denne gangen også, og vente på fødsel på pasienthotellet (hvis det ikke skjer noe før den tid da).
Skulle noe skje plutselig så er det enten ambulansefly (hvis det er vær til det) eller helikopter til sykehuset. Sist fødte jeg på termindatoen, og sammenlignet med min mor har hun født 3 av 4 på termin :p
Høres på en måte deilig ut å ligge en uke og vente på fødsel :D (selv om jeg har full forståelse for at det kan være stress). Med den historikken er det jo bare å sikte seg inn på termindatoen igjen ;)
Utrolig mange årstider vi skal igjennom før den tid. Venter bare på våren slik at man i det minste kan føle tiden går litt framover.
 
Høres ut som om du bør i nærområdet her :hilarious: men vi har to timer til det nærmeste og seks/syv til det andre, så hvis du faktisk bor i området vet du nok :p

Haha, ja, spørs litt hvilket sykehus du har 2 timer til, om du er i øst eller vest :hilarious:

Har 5 timer til begge lokale, og 10-11 til det regionale :p
 
Høres på en måte deilig ut å ligge en uke og vente på fødsel :D (selv om jeg har full forståelse for at det kan være stress). Med den historikken er det jo bare å sikte seg inn på termindatoen igjen ;)
Utrolig mange årstider vi skal igjennom før den tid. Venter bare på våren slik at man i det minste kan føle tiden går litt framover.
Er egentlig ikke noe digg og gå rundt og trippe i gangene på et hotell, og bare vente. Gruer meg faktisk litt denne gangen til akkurat den ventingen, siden jeg har en liten en hjemme.

Men jeg vet værtfall at jeg ikke får gå mer enn 1 uke over termin før de setter igang, og det er jo litt greit da!
 
Haha, ja, spørs litt hvilket sykehus du har 2 timer til, om du er i øst eller vest :hilarious:

Har 5 timer til begge lokale, og 10-11 til det regionale :p
Da er du definitivt i området ja :hilarious:
 
Back
Topp