Bubbly
ønsker meg en liten skatt
spennendejeg er 32 uker på vei på lørdag
denne graviditeten har godt fint for babyen
men jeg har slete en del m sykdommen min. men er glad for at d ikke har godt noe ut over babyen vår
ser ut som jeg kanskje er heldig å slepper svangerskapsforgifftning denne gangen
jeg har hatt noen blødninger. men d har bare vert blod kar som har sprukket
så alt er fint
å babyen vokser som han skal
Da nærmer du deg fødsel med stormskritt da! Spennende!
Og godt å høre at babyen vokser i beste velgående
Er det kun blødninger sykdommen din forårsaker eller er det flere problemer? Jeg forstår det slik at du tar blodfortynnende, så det betyr at du lett kan få blodpropp? Alle mine problemer startet med en blodpropp i tarmen, som de mener var forårsaket av p-piller. De hadde jeg brukt i knappe 3 mnd.. Skumle saker. Etter dette har jeg aldri tatt p-piller selv om de har tatt blodprøver og sagt jeg ikke er arvelig disponibel for blodpropp... Har man hatt det en gang, tenker jeg, er muligheten alltid tilstede for flere.
Jeg har desverre ikke mye kunnskap om sykdommen du har, men det høres skummelt ut med blodfortynnende som kan medføre blødninger under svangerskapet. Blir du lett svimmel og slikt?
Bra du er så positiv og har troa på at det skal gå bra! Man må nesten være det, jeg skal gjøre så godt jeg kan når den tid kommer også
Er du mye sykemeldt fra jobb? Jeg er så spent på om jeg klarer å fortsette i arbeid eller om tarmene og migrenen tar knekken på meg etterhvert...
Gleder meg til å høre hvordan det går med deg. Er det barn nr. 2?