Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg trodde faktisk jeg hadde risikosvangerskap siden det ble ks sist. Syns så tydelig de sa det til meg da at et evt nytt svangerskap ville regnes som risikosvangerskap. Men har ikke hørt noe så da er det vel ikke det.. hmm.
Men akkurat nå føler jeg litt at det er risiko pga min helse sånn som jeg har det nå
Men vet ikke om det regnes..
hva som er gale med helsa di ?![]()
På meg står det at jeg har særdelses høyrisiko svangerskap i papirene.
Blodsykdom (går på livsvarig blodfortynnende)
Overvekt
Hasteks sist gang
Svangerskapsforgiftning sist gang
Migrene
Har det ikke helt godt psykisk om dagen. Er sliten fysisk og det går jo utover det psykiske også. Pluss at jeg har begynt å ta tak i det at jeg hadde en fødselsdepresjon sist som ikke ble oppdaget. Og det er først nå jeg har fortalt noen om det. Har vært en gang til psykolog nå og skal få god oppfølging videre,men det er mye i hodet mitt nå når jeg først har tatt tak i det.
ikke kjekt, godt du har begynt å ta tak i dethåper det hjelper deg å gå til psykolog =) , ja d forstår jeg , er nok ikke bare bare , m masse tanker i hodet. jeg hadde svangerskapsdeprisjon sist gang jeg var gravid, men merket d ikke før jeg hadde født, får då va plutseligt alt så mye bedre. mannen min forsto d heller ikke før gutten våres kom. men han lurte jo veldigt på koffer jeg var i så dårligt humør å sove 12 - 14 timer til dagen .
Ja,jeg håper virkelig det går over når babyen er født. Har gått til denne psykologen tidligere og hun er kjempeflink,så jeg tror nok det hjelper ja. Jeg håper bare det hjelper litt fort så jeg får muligheten til å glede meg over dette svangerskapet før det er over![]()
blødninger og kort livmorhals. Har i tillegg hyperthyrose.
Jeg venter tvillinger - så derfor risiko denne gangen. Har også migrene.
kan jeg spør ka slags blodsykdomm ? jeg åg går på livsvarig blodfortynnende.
Jeg har HØY protein s mangel å har hatt blodpropper i lungene 2 ganger etter at jeg fikk vesla