Har vært forkjøla i to uker nå, og prøvd å holde meg unna både paracet og nesespray. Men ja det er umulig, jeg blir potte tett om jeg ikke tar nesespray. Det var begynt å gi seg men nå i helga fikk jeg sår hals igjen og nesa er værre enn noen gang! Mannen har vekt meg hver natt siden lørdag, da har han våkna av at det høres ut som jeg holder på å kveles. Pga tett nese. Så har da tatt nesespsray om natta uten å tenke mere på d. Men nå i dag kom jeg til å tenke på at iløpet av 24timer tar jeg nesespray 4x istedet for 2-3 ganger som står på pakken. Tar om mårran for å få i meg frokost og for å klare å fungere på jobb, så tar jeg før middag for da er det helt snurpa igjen, også tar jeg før jeg legger meg for å få sove for da er det også helt snurpa igjen.
Er det farlig? Kommer ikke til å tørre å ta i natt nå etter at jeg kom på det her. :s kjenner bevegelse flere ganger daglig så det er nok liv inni der, men man er jo redd for å gjøre noe galt.
Er det farlig? Kommer ikke til å tørre å ta i natt nå etter at jeg kom på det her. :s kjenner bevegelse flere ganger daglig så det er nok liv inni der, men man er jo redd for å gjøre noe galt.