Blir litt påvirket av folk rundt meg om dagen som maser om at mini her har kolikk. Han er litt utolig noen timer hver kveld før han sovner for natten. Men han gråter ikke konstant, han vil helst ha pupp hele tiden i denne perioden, får han det gråter han ikke. Jeg orker ikke ha han hengende i puppen i fire timer, så må pause han litt innimellom og da vil han bli båret /bysset/sovner oppå meg. Dette er da ikke kolikk det?? Eller er det det?
Lurer på om han kan få for lite melk, puppene kjennes så "tomme" ut nå, de blir liksom aldri ordentlig harde lenger. Ikke etter 5-6 timer heller, men det kommer jo melk. Mulig han trenger mer enn jeg har på kveldstid, at det er derfor han blir urolig?
Selv tror jeg han bare har behov for nærhet, trygghet og kos av mamms før natten, pluss at han spiser seg opp til natten.
Lurer på om han kan få for lite melk, puppene kjennes så "tomme" ut nå, de blir liksom aldri ordentlig harde lenger. Ikke etter 5-6 timer heller, men det kommer jo melk. Mulig han trenger mer enn jeg har på kveldstid, at det er derfor han blir urolig?
Selv tror jeg han bare har behov for nærhet, trygghet og kos av mamms før natten, pluss at han spiser seg opp til natten.