LadyGodiva
Gift med forumet
Forfengelig? Ja.
For forfengelig? Nei!
Akkurat passe? Jepp :-D
For forfengelig? Nei!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Forfengelig? Ja.LadyGodiva skrev:
For forfengelig? Nei!
(pengebesparende da!)leste et innlegg her for en uke siden eller to, om at shopping dekket følelsesmessige behov. Kunne være klær eller interiør eller lignende. Materielle ting som gir glede. Og gleden dekker/fyller mangler på andre områder. Eller dekker rett og slett innsyn til problemene fra andre. Jeg kjenner ikke DEG og hvordan du har det, men tenkte med en gang på dette innlegget når jeg leser hi ditt her.
En ting er at man er lat og ikke orker eller gidder å bruke tid på å pynte seg, en annen ting er å synes det er ok å være seg selv og ikke måtte dekke seg til eller pynte seg opp. Alle liker positiv oppmerksomhet rundt seg selv og vil se best mulig ut - men synes det går litt for langt dersom dette behovet er for stort. Det blir anderledes enn å kun ha interesse for mote o.l. Hvor du passer inn vet jeg ikke;)
spesielt på sommeren hvor jeg er brun og det liksom ikke trengs så mye stæsj i trynet 
Mrs Lutz skrev:leste et innlegg her for en uke siden eller to, om at shopping dekket følelsesmessige behov. Kunne være klær eller interiør eller lignende. Materielle ting som gir glede. Og gleden dekker/fyller mangler på andre områder. Eller dekker rett og slett innsyn til problemene fra andre. Jeg kjenner ikke DEG og hvordan du har det, men tenkte med en gang på dette innlegget når jeg leser hi ditt her.
En ting er at man er lat og ikke orker eller gidder å bruke tid på å pynte seg, en annen ting er å synes det er ok å være seg selv og ikke måtte dekke seg til eller pynte seg opp. Alle liker positiv oppmerksomhet rundt seg selv og vil se best mulig ut - men synes det går litt for langt dersom dette behovet er for stort. Det blir anderledes enn å kun ha interesse for mote o.l. Hvor du passer inn vet jeg ikke;)
Jeg syntes ikke det med vippeextensions gjør det FOR forfengelig.. jeg gjør det selv, men det er for å slippe å sminke megLena Levegg skrev:spesielt på sommeren hvor jeg er brun og det liksom ikke trengs så mye stæsj i trynet
![]()
Sånn ellers så er det forståelig at noen ikke trives i treningsen, men gudskjelov er JEG over den tiden.. hehe. Butikken og barnehagen her hjemme får tåle meg som jeg er i daffebukser og pannebånd
og i barnehagen er det ikke så nøye egentlig
Bouncing buttplug skrev:Mrs Lutz skrev:leste et innlegg her for en uke siden eller to, om at shopping dekket følelsesmessige behov. Kunne være klær eller interiør eller lignende. Materielle ting som gir glede. Og gleden dekker/fyller mangler på andre områder. Eller dekker rett og slett innsyn til problemene fra andre. Jeg kjenner ikke DEG og hvordan du har det, men tenkte med en gang på dette innlegget når jeg leser hi ditt her.
Vil ikke si jeg passer inn der altså.. Selv om jeg skjønner hva du mener. Jeg shopper ikke ofte, for det har jeg absolutt ikke råd til. Men jeg kikker mye, fordi jeg liker å se påklær/sko, og bruker lang tid på å bestemme meg når jeg skal noe, nettopp fordi jeg liker å være på mitt "beste" (hva nå det er). Positiv oppmerksomhet er nok pga selvtillitten min. For meg er det viktig å føle meg pen, fordi jeg overhodet ikke føler meg attraktiv ellers.
Det koster også bare 100 kr å fylle på, og de 300 innkluderer også farging av vippene som gjerne koster det samme alene..