For en natt!!!

Rennie

Flørter med forumet
Augustlykke 2015
Begynte med sterke magesmerter i 21 tiden som bare bygde seg opp.. 22.30 dro vi til legevakta... Der var det fult og vi ble sittende i 6.5 time før jeg kom inn. Hun i resepsjonen sa at var det no galt med babyen fikk de ikke gjort noe uansett. Var bare å sette seg å vente.

Smertene roet seg heldigvis etterhvert. Legen mente det kanskje var noe med tarmsystemet som ga de smertene. Var også noe med urinprøven så den blei sendt til dyrking + høy crp. Stakk meg 7 ganger for å finne blodåre, ser ut som ei nålepute på armene..
7.5 time fra jeg dro til jeg var hjemme igjen!
Men alt i alt verdt det...Fikk se en aktiv liten kropp som viste frem både armer og bein

Godt det gikk bra til slutt ❤ hadde sinnsyke smerter sist helg, hadde det ikke vært for at legevakta ligger 1 time unna her hadde jeg også sjekket. Tipper mitt var noe med tarmene.
Masse god bedring!

Godt det gikk bra til slutt ❤ hadde sinnsyke smerter sist helg, hadde det ikke vært for at legevakta ligger 1 time unna her hadde jeg også sjekket. Tipper mitt var noe med tarmene.
Masse god bedring!
Takk takk. Bare trøtt i dag, kjennes nesten litt fyllesyk.
Har du opplevd det flere ganger siden?
Var litt smånervøs når det stod på som verst. Godt å få sjekket. Skjer det flere ganger blir det varmeflaske og senga ;-)

Nei ikke flere ganger( BANK I BORDET!) for jeg var sikker på at d kom til å ende ille..
Kan jo tenkes at det kan oppstå i di veldige vokseperiodene til de små? Er jo innimellom at dem har kraftige veksthus, det kan vel sikkert tære litt på tarmsystemet som skal flytte på seg :-)
Ja jeg skal sy risposen min klar :-P

Jeg får også sånne smerter i blant noen ganger sitter det i livmoren og andre ganger er det kraftige luftsmerter! Tror tarmene har litt å stå ut med :P

Da er jeg ikke alene hvertfall. Er så mye nytt i dette svangerskapet ift det første!

Sikkert tarmene, fordøyelsen tar to dobbelt så lang tid nå.
Var inne på føden forrige gang med store smerter i magen, kom som tak/reier. CT-registreringen hadde utslag ca hver 10 min. Ble sjekket av gyn. ingen tegn til fødsel. Kastet opp hele veien hjem fra sykehuset, det hjalp på.
Formen var dårlig og smertene var intense.

Jeg fikk selv sterke kramper og sterk kvalme på fredagskvelden, var så pass ille at jeg vurderte å dra på legevakten selv, men siden jeg viste at det ikke ville bli tatt som akutt siden jeg er så kort på vei (14 uker) droppet jeg det, og lå heller hjemme.
Etter en stund kom det ut mye både den ene og andre veien og smertene gikk over etter hvert.
Jeg misstenker at det var den sterke kaffen til svigermor :P

Bra at det gikk godt med deg, og at du fikk sett den lille <3

Tipper på en uvi jeg :)

Fikk samme opplegg i går kveld og natt, tror det er intense luftsmerter og at tarmene flytter på seg samtidig:-/

Back
Topp