For en luring :P

Totoro^-^

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
Novemberlykke 2015
Høsthjerter 2017
Vi var hos foreldrene mine i helgen, og noe av det morsomste lillegutt vet er å hente frem fasttelefonen og trykke løs. Heldigvis ikke så ofte på tall, mest inn og ut av menyen - setter på alarm, endrer innstillinger..

Faren min var likevel redd for at han skulle ringe ut, og ber meg ta tilbake telefonen. Siden det utløste stor tristhet kom jeg frem til at jeg bare kunne skru den av og gi den tilbake. Først ble han veldig glad, så litt stuss fordi leken verken pep eller blinket lenger. Han ser på meg, på fasttelefonen, tenker litt.

Hah, jeg har lurt deg, tenker jeg for meg selv.

Men nei, du! Rett som det er tar han telefonen tilbake til basen, setter den på plass og telefonen skrur seg på igjen... Han plukker den opp igjen og er tilbake til fornøyd trykking og biiiping [emoji14]

Syntes nesten han fortjente det litt da [emoji14]

Hehe for en luring ja:DHandyman og driftig han:hilarious:

Haha, ja. Morsomt å se at de er teknisk 'smarte' allerede så tidlig.

Og så elsker han å prate med Siri på iPaden ;)

Hehe. Ja, de følger med ;) Når man tror de ikke gjør det.
Vesla kom med en pose med fruktsnører istad. Ja, hun så jo hvor pappaen "gjemte" resten, veit du!
Jeg fikk det ikke med meg, men de små har øyne og ører som følger med på alt :p !

Utrolig gøy å følge med på hvor ekstremt fort de plukker opp ting, holder å se det en gang :)

Vi har en badromsdør som glir opp hvis den ikke lukkes helt igjen, og jeg har lukket den ganske mange ganger. Nå løper hun og smeller døra igjen hvis noen har glemt å lukke den :p Også har vi magnetlåser som barnesikring, gjelder å ikke legge magneten inni skap/skuffer for de blir lukket igjen så fort hun oppdager at det står åpent :happy:

Hehe. Ja, de følger med ;) Når man tror de ikke gjør det.
Vesla kom med en pose med fruktsnører istad. Ja, hun så jo hvor pappaen "gjemte" resten, veit du!
Jeg fikk det ikke med meg, men de små har øyne og ører som følger med på alt [emoji14] !
Åh Ja, er ikke snakk om at det er gjemt hvis de først har oppdaget noe ;)

Her er det kjøleskapet og yoghurt [emoji14]

Utrolig gøy å følge med på hvor ekstremt fort de plukker opp ting, holder å se det en gang :)

Vi har en badromsdør som glir opp hvis den ikke lukkes helt igjen, og jeg har lukket den ganske mange ganger. Nå løper hun og smeller døra igjen hvis noen har glemt å lukke den [emoji14] Også har vi magnetlåser som barnesikring, gjelder å ikke legge magneten inni skap/skuffer for de blir lukket igjen så fort hun oppdager at det står åpent :happy:
Hehehe, ja det går fort altså. Her er det også ravende festlig å lukke alle dører når vi går ut og å løftes for å skru av lysene [emoji14]

Back
Topp