For en lørdag!!

Maag8

Glad i forumet
Septemberlykke 2015
Igår var dagen jeg har gledet meg til hele uken! Jeg og mannen skulle nemlig ut for å kose oss med tur og en god middag i byen. Det var helt fantastisk vær, og vi brukte dagen godt! På kvelden skulle mine to bestevenninner komme på besøk, så det var enda mer å se fram til!

Jeg ble sliten rundt 17 tiden og vi bestemte oss for å dra hjem etter restaurantbesøk :) Når vi kom hjem, og åpnet døren kommer jeg inn til full pyntet rosa og hvit hus - og mine nærmeste venninner overrasker meg ved inngangen! :o Altså - hvordan kunne jeg ikke skjønt dette.. Jeg kunne aldri i livet tenkt/mistenkt/gjettet at den fine lørdagen skulle ende slik!

Jeg har ikke tenkt på babyshower i det hele tatt - selvom jeg syns det er kjempestas å ordne for andre! Men må si det var virkelig godt med selskap og gode kaker :D Har vært så selskapssyk de siste ukene!! Måtte bare dele det! :p

ImageUploadedByBV Forum1439741530.059080.jpg

Så herlig! Ble selv overrasket av gode venninner i dag :) Burde kanskje fattet mistanke når jeg våknet til at samboeren støvsugde hele leiligheten i morges :p Kjempekoselig å få en slik feiring :)

Så herlig! Ble selv overrasket av gode venninner i dag :) Burde kanskje fattet mistanke når jeg våknet til at samboeren støvsugde hele leiligheten i morges :p Kjempekoselig å få en slik feiring :)
Hahaha.. samme tenkte jeg. At jeg ikke ble mistenksom når mannen støvsuget og tørket støv i går mens jeg dusjet. :p

Hahaha.. samme tenkte jeg. At jeg ikke ble mistenksom når mannen støvsuget og tørket støv i går mens jeg dusjet. :p

Det samme her! Stusset litt over at sambo tok med seg treningsbag når vi skulle til byen og kose oss, men så kom naboen en tur forbi så jeg glemte helt å spørre. Han vasket badet rett før frokost også, men han har slike innfall innimellom så smilte bare for meg selv og tenkte hvor heldig jeg er som har en som ordner opp ;) Da vi kom hjem etter byturen var hele huset pyntet og flere venninner fra andre plasser i landet hadde tatt turen! Helt i sjokk for hadde ikke ventet det i det hele tatt. Babyshower er ikke noe min vennekrets har praktisert så har bare innfunnet meg med at de som får dette er superheldige men at jeg overlevde fint uten. Helt magisk dag!!

Så kjempekoslig :dummy1: Så deilig når det er så uventet og man ikke forventer noe slikt i det hele tatt!
ble selv overrasket forrige helg med venninner fra andre deler av norge- superimponert og utrolig takknemlig for de venninnene jeg har :love017

Back
Topp