Igår var dagen jeg har gledet meg til hele uken! Jeg og mannen skulle nemlig ut for å kose oss med tur og en god middag i byen. Det var helt fantastisk vær, og vi brukte dagen godt! På kvelden skulle mine to bestevenninner komme på besøk, så det var enda mer å se fram til!
Jeg ble sliten rundt 17 tiden og vi bestemte oss for å dra hjem etter restaurantbesøk
Når vi kom hjem, og åpnet døren kommer jeg inn til full pyntet rosa og hvit hus - og mine nærmeste venninner overrasker meg ved inngangen!
Altså - hvordan kunne jeg ikke skjønt dette.. Jeg kunne aldri i livet tenkt/mistenkt/gjettet at den fine lørdagen skulle ende slik!
Jeg har ikke tenkt på babyshower i det hele tatt - selvom jeg syns det er kjempestas å ordne for andre! Men må si det var virkelig godt med selskap og gode kaker
Har vært så selskapssyk de siste ukene!! Måtte bare dele det! 

Jeg ble sliten rundt 17 tiden og vi bestemte oss for å dra hjem etter restaurantbesøk
Jeg har ikke tenkt på babyshower i det hele tatt - selvom jeg syns det er kjempestas å ordne for andre! Men må si det var virkelig godt med selskap og gode kaker

Så deilig når det er så uventet og man ikke forventer noe slikt i det hele tatt!