Siste måned har lillebror vært helt vill...sur og grinete og urolig og sovet dårlig. Han ble 4 mnd forrige uke, og allerede uka før begynte jeg med noen smaksprøver med grøt, da han var 17 uker og hs sa jeg bare kunne begynne da. Nå, etter endelig å ha fått opp interessen for grøt, spiser han godt til kvelds og har begynt med grøt på dagtid også, får frokost. Også har jeg begynt legge han ut for alle duppene sine...og nå er han igjen en drøm å ha med å gjøre. Leker fint når han er våken, ler stort sett hele tiden om vi holder på med han, sover natta igjennom igjen, og slår til med 3-4 timers dupper to ganger om dagen. Akkurat sånn jeg vil ha det! Og det beste av alt, jeg har omtrent nok melk selv til å kunne amme han og ikke bruke noe særlig mme på han, akkurat som jeg forestilte meg det skulle bli da jeg fortvilt sa til hs: jeg starter heller med grøt enn å begynne gi flaske når han tipper 17 uker.
Grøt ass...og søvn...og glad baby...og snart vår...og endelig et hus jeg klarer holde delvis rent...kunne ikke vært mer fornøyd jeg
Grøt ass...og søvn...og glad baby...og snart vår...og endelig et hus jeg klarer holde delvis rent...kunne ikke vært mer fornøyd jeg