http://www.side2.no/m/?articleId=3738962
Så.utrolig flott gjort av den ukjente kvinnen
Storebror april 09 <3
Lillesøster juni 12 <3
Så.utrolig flott gjort av den ukjente kvinnen
Storebror april 09 <3
Lillesøster juni 12 <3
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
likte den tilbakemeldingen! for det er viktig å reagere på flere måter også!Måtte dele denne på fb, og fikk den her tilbakemelding: Ja det var veldig fint gjort! Men håper inderlig alle som ser barn ute i sånne omstendigheter ringer barnevern og evt. politi. Nå vet ikke jeg historien bak, men det er viktig å reagere på uforsvarlige forhold.
Og det e vell strengt tatt ingen barn eller voksene som skal behøve å fryse i hjel i vårt land..?
Ja det er sant. Man.kan ikke bare la det.passere når det er barn.med i bildet.Måtte dele denne på fb, og fikk den her tilbakemelding: Ja det var veldig fint gjort! Men håper inderlig alle som ser barn ute i sånne omstendigheter ringer barnevern og evt. politi. Nå vet ikke jeg historien bak, men det er viktig å reagere på uforsvarlige forhold.
Og det e vell strengt tatt ingen barn eller voksene som skal behøve å fryse i hjel i vårt land..?
Måtte dele denne på fb, og fikk den her tilbakemelding: Ja det var veldig fint gjort! Men håper inderlig alle som ser barn ute i sånne omstendigheter ringer barnevern og evt. politi. Nå vet ikke jeg historien bak, men det er viktig å reagere på uforsvarlige forhold.
Måtte dele denne på fb, og fikk den her tilbakemelding: Ja det var veldig fint gjort! Men håper inderlig alle som ser barn ute i sånne omstendigheter ringer barnevern og evt. politi. Nå vet ikke jeg historien bak, men det er viktig å reagere på uforsvarlige forhold.
Hmmm interessant!Må dele denne... Svar fra moren til barnet.
http://mobil.nordlys.no/nyheter/art...source=facebook&ns_linkname=facebook&ns_fee=0
Jeg synes det er spesielt at en 3 åring for lov å velge hva hun skal ha på seg når det er -15 - 20 ute... Og at moren velger å la henne sitte lettkledd ute på en benk mens hun er på shopping. Hun hadde tross alt tilbudt henne votter..Hmmm interessant!
greit nok at det kanskje er moren sitt svar men vis man har en 3 åring som virker kald kan man jo da ta med dette barnet inn eller tvinge vottene på plass igjen! Ingen er tjent med et kaldt barn!
Er greit at moren ble ganske forfjamset når hun kom tilbake igjen, og kan da forstå dette men å bli irritert over at noen prøvde å hjelpe er da virkelig ikke noe vits i!
Og flere burde fortsatt prøve å hjelpe selvom dette brevet kan dessverre føre til at flere velger å ikke gjøre det
ja ikke sant! veldig betenkelig det! når det er såpass kaldt ute er det rart at moren også lot de sitte ute! så syns det brevet var veldig unødvendig og fryktelig idiotisk!Jeg synes det er spesielt at en 3 åring for lov å velge hva hun skal ha på seg når det er -15 - 20 ute... Og at moren velger å la henne sitte lettkledd ute på en benk mens hun er på shopping. Hun hadde tross alt tilbudt henne votter..
Enig med deg.Hmmm interessant!
greit nok at det kanskje er moren sitt svar men vis man har en 3 åring som virker kald kan man jo da ta med dette barnet inn eller tvinge vottene på plass igjen! Ingen er tjent med et kaldt barn!
Er greit at moren ble ganske forfjamset når hun kom tilbake igjen, og kan da forstå dette men å bli irritert over at noen prøvde å hjelpe er da virkelig ikke noe vits i!
Og flere burde fortsatt prøve å hjelpe selvom dette brevet kan dessverre føre til at flere velger å ikke gjøre det
Het enig.Jeg synes det er spesielt at en 3 åring for lov å velge hva hun skal ha på seg når det er -15 - 20 ute... Og at moren velger å la henne sitte lettkledd ute på en benk mens hun er på shopping. Hun hadde tross alt tilbudt henne votter..