Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
quote:
ORIGINAL: Entil
.....og jeg missunner dere alle sammen SÅÅÅÅÅÅÅÅ!!!!!!!!!!!
Huff, har dere dårlig vær?? Komme til meg du da??
ORIGINAL: Bruble
Solfaktor? hva er det??[8D] solkrem bruker jeg kun på snuppa.... skla litt til nå før jeg blir brent... er litt rød på brystet(siden jeg har sittet i utringa topp), men om et par dager er det brunfarge hos meg. Armene mine er blitt brune etter noen timer ute i sola allerede, mens leggene fortsatt er kritthvite. Tror de må få starthjelp med Dove Summer Glow....
Vi har vært ute i hele dag og jeg har ikke fått tid til å titte innom her.. så vidt jeg rakk et lite besøk i går...
Må jo nye sola mens den er her[:D]
Så ikke ut! åsså skulle vi selvsagt i 80 års dag dagen etter å alle bemerket hendene hans! hehe hehe![:D]ORIGINAL: siljete
ORIGINAL: Bruble
Solfaktor? hva er det??[8D] solkrem bruker jeg kun på snuppa.... skla litt til nå før jeg blir brent... er litt rød på brystet(siden jeg har sittet i utringa topp), men om et par dager er det brunfarge hos meg. Armene mine er blitt brune etter noen timer ute i sola allerede, mens leggene fortsatt er kritthvite. Tror de må få starthjelp med Dove Summer Glow....
Vi har vært ute i hele dag og jeg har ikke fått tid til å titte innom her.. så vidt jeg rakk et lite besøk i går...
Må jo nye sola mens den er her[:D]
Hehe sambo tok den der dove summer glow lotionen min og smørte seg inn i hendene for han var så tørr. Men det han ikke merket var jo at det er brunfarge i den! så han var jo helt brun å flekkete på begge hendene!Så ikke ut! åsså skulle vi selvsagt i 80 års dag dagen etter å alle bemerket hendene hans! hehe hehe![:D]
hehehe
Det er bra da![8D]ORIGINAL: Nikki!
smører alle seg med høy faktor eller er det bare meg??
stakkars deg entil[&o]