for en dag!:)

Lilje84

Elsker forumet
ÅÅÅ så fint det er ute nå!!![:)]
Sitter ute på verandaen til foreldra mine å soler meg, skikkelig varm å herlig!
frister litt å hoppe opp i hottuben å bare nyte sola og utsikten, men er vel ikke noe særlig å sitte oppi der når vanne er så varmt (40 grader).

Ja en fantastisk dag i dag[:D] vi har vært på lekeplassen og kost oss-halve øyen var der i dag[;)] no sover Daniel som en stein ute i vognen.

Ja, det er faktisk SÅ fantastsk at jeg har klart å bare være en HALV time på BV i dag!! Og DA må det være bra, altså!! [:D]

ORIGINAL: Nikki!

jeg satt meg i sola ved 14 tiden,hadde smørt meg med faktor 10-noen timer etter på kjente jeg det brant i kinna............vilt

Sola er nesten skumlere nå enn den er midt på sommer'n....

har sittet ute i utringet topp,har fått farge på brystet. åsså har jeg blitt skikkelig rød på nasen. Sola tar skikkelig ja....

Her har det vært helt nydelig vær i hele helgen.
Har vært så fint at jeg har ikke hatt tid til å være her inne i det hele tatt før nå.

Satt ute i hele går og grilla og kosa oss masse, og sitti ute i hele dag å bare nyti sola.
Men, måtte inn å ha en liten pause nå. Blitt solbrent [&:] Å det er ikke godt, for å si det sånn.

det er supervarmt her også, sittet ute hele dagen men nå måtte jeg bare gå inn for jeg er solbrent og litt for varm kjenner jeg, nyyyyyyydelig ja.

har inntatt middag ute både i går og i dag. grilla i dag da[:D]

.....og jeg missunner dere alle sammen SÅÅÅÅÅÅÅÅ!!!!!!!!!!! [8|][8|][8|]

ORIGINAL: Entil

.....og jeg missunner dere alle sammen SÅÅÅÅÅÅÅÅ!!!!!!!!!!! [8|][8|][8|]

Huff, har dere dårlig vær?? Komme til meg du da?? [:D] 

quote:

ORIGINAL: Entil

.....og jeg missunner dere alle sammen SÅÅÅÅÅÅÅÅ!!!!!!!!!!!

Huff, har dere dårlig vær?? Komme til meg du da??

Hehe.. Næææiii.... Ikke dårlig, egentlig...
Har vært sol og sånn ideg.. Og mildt til å være her.
Men vi har jo enda masse snø da! Og er utrolig langt unna sommertemperaturer og solingsvær[8|]
Men det er vell sånn å bo her i nord... Vinteren varer hvertfall ut mai[8|]

Men takk for tilbudet Bobler!! Snille du[:)]

Solfaktor? hva er det??[8D]  solkrem bruker jeg kun på snuppa.... skla litt til nå før jeg blir brent... er litt rød på brystet(siden jeg har sittet i utringa topp), men om et par dager er det brunfarge hos meg.  Armene mine er blitt brune etter noen timer ute i sola allerede, mens leggene fortsatt er kritthvite. Tror de må få starthjelp med Dove Summer Glow....

Vi har vært ute i hele dag og jeg har ikke fått tid til å titte innom her.. så vidt jeg rakk et lite besøk i går...
Må jo nye sola mens den er her[:D]

Har vært ute i hele dag, jeg har bare slikket sol og slappet av[:)]
Så ble det litt grilling og annen kos med min mann [;)]
Perfekt dag..

ORIGINAL: Bruble

Solfaktor? hva er det??[8D]  solkrem bruker jeg kun på snuppa.... skla litt til nå før jeg blir brent... er litt rød på brystet(siden jeg har sittet i utringa topp), men om et par dager er det brunfarge hos meg.  Armene mine er blitt brune etter noen timer ute i sola allerede, mens leggene fortsatt er kritthvite. Tror de må få starthjelp med Dove Summer Glow....

Vi har vært ute i hele dag og jeg har ikke fått tid til å titte innom her.. så vidt jeg rakk et lite besøk i går...

Hehe sambo tok den der dove summer glow lotionen min og smørte seg inn i hendene for han var så tørr. Men det han ikke merket var jo at det er brunfarge i den! så han var jo helt brun å flekkete på begge hendene! Så ikke ut! åsså skulle vi selvsagt i 80 års dag dagen etter å alle bemerket hendene hans! hehe hehe![:D]

ORIGINAL: siljete

ORIGINAL: Bruble

Hehe sambo tok den der dove summer glow lotionen min og smørte seg inn i hendene for han var så tørr. Men det han ikke merket var jo at det er brunfarge i den! så han var jo helt brun å flekkete på begge hendene! Så ikke ut! åsså skulle vi selvsagt i 80 års dag dagen etter å alle bemerket hendene hans! hehe hehe![:D]

hehehe

Hehe Det er bra da![8D]
Må alltid vaske hende godt etter å ha brukt den kremen jeg.. så den brukes kun til legger.. kanskje jeg skal prøve å smøre "vomma" og? Brune vekk strekkmerkene[:D]

ORIGINAL: Nikki!

smører alle seg med høy faktor eller er det bare meg??

stakkars deg entil[&o]

smører meg med faktor 12.
sola tar jo skikkelig...[:D]

Back
Topp