For eller mot

Mot. Samme hvor travle vi påstår vi er klarer vi å handle en av de andre seks dagene.

Syns det er veldig kjekt med de små søndagsåpne vi har nå, men jeg er vel igrunn ikke veldig hverken eller. Kjekt å ha men klarer meg fint uten.

Syns det er kjekt med de små søndagsåpne butikkene, men er imot at alle butikker skal være åpen på søndager!

Er mot, men det er ikke en fanesak akkurat. Jobber på søndagsåpent hagesenter selv, og det går helt fint. Jeg ser dog ikke noe særlig verdi i at alt skal være åpent til en hver tid.

For de som arbeider i handelsstandens del så er jeg imot!

En fast fridag i uka bør de ha. Så bare i juletiden hvor de aller fleste tok juleferie 19.desember så jobbet de butikkansatte seg ihjel t.o.m. julaften og så påan igjen 3.juledag.

Jeg klarer fint å handle mandag-lørdag!

...ikke helt det samme som å jobbe i helsevesenet/politiet etc da man ikke MÅ ha butikkene åpen fordi det handler om liv og død.

Bryr meg egentlig ikke noe særlig, men det jeg tenker er at om vi som helsepersonell kan jobbe på søndager så kan butikkansatte også! ;-)
Men helsepersonell jobber jo søndager fordi de arbeider med folk som ikke kan velge hvilken dag de skal være syke på. ;)

Alle vi andre kan jo velge å handle ellers i uka:)

Back
Topp