Gressenka_Mymlen_Lilleblomst_15
Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
Februarlykke 2015
Marsmellows-15
Septembergull'17
Enig!Nameit har så nydelige klær! ♡♡
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Enig!Nameit har så nydelige klær! ♡♡
Helt enigSkjønner hva de mener. Altså barnslige figurer el. Passer mer for 2-3åringer som har glede av figurene på klærne. En baby kler man vel etter foreldrenes smak siden babyen driter i hvordan de ser utTrenger ikke bety voksenklær, men mer klassiske babyklær i ensfarget eller nøytrale farger og med fine mønster, broderinger, blonder, detaljer osv. Hadde aldri kjøpt en body med svampebob på til en baby liksom
![]()
Enig i denne. Men hadde kanskje ikke brukt ordet "barnslig". Er sjøl litt allergisk mot det sukkersøte, så kanskje det er det de mener?Skjønner hva de mener. Altså barnslige figurer el. Passer mer for 2-3åringer som har glede av figurene på klærne. En baby kler man vel etter foreldrenes smak siden babyen driter i hvordan de ser utTrenger ikke bety voksenklær, men mer klassiske babyklær i ensfarget eller nøytrale farger og med fine mønster, broderinger, blonder, detaljer osv. Hadde aldri kjøpt en body med svampebob på til en baby liksom
![]()
Haha, folk er rareSynes det er rart å kle jenter i bare rosa og gutter i bare blått også jeg da.
Jeg tenker ikke sukkersøtt som barnslig - jeg tenker klovner og artige figurer og masse farger som barnslig. Vet ikke hva annet ord jeg skal bruke for det.Enig i denne. Men hadde kanskje ikke brukt ordet "barnslig". Er sjøl litt allergisk mot det sukkersøte, så kanskje det er det de mener?
SkjønnerJeg tenker ikke sukkersøtt som barnslig - jeg tenker klovner og artige figurer og masse farger som barnslig. Vet ikke hva annet ord jeg skal bruke for det.
Haha! Javel? Burde det heller stått "sexy" eller "babe" på dem, kanskje?![]()
Haha tenker klær er smak og behag, de er muligens ikke for barnslige men en måte å si de ikke liker de?
Haha, huffDet hadde tatt seg ut!!
![]()
Tja, det fins jo på bukser og t-skjorter til toåringer, så bli ikke overrasket om du finner sånt.![]()