For barnslige babyklær???

Håper at de brukte barnslig fordi de ikke viste hvilket annet ord å bruke!

syns virkelig ikke at babyklær kan bli for barnslig, og name it har virkelig ikke klær man forbinder med noe som er barnslig!

Jeg klarer heller ikke kle min minste jente i klærne fra Name it, syns det er for sukkersøte og for mye figurer. Noen ting er fint, men ikke sånn kjempemye syns jeg. Passer rett og slett ikke henne, men jeg kan syns det passe andre barn, Til større jente derimot syns jeg de har mye fint :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Skjønner hva de mener. Altså barnslige figurer el. Passer mer for 2-3åringer som har glede av figurene på klærne. En baby kler man vel etter foreldrenes smak siden babyen driter i hvordan de ser ut :p Trenger ikke bety voksenklær, men mer klassiske babyklær i ensfarget eller nøytrale farger og med fine mønster, broderinger, blonder, detaljer osv. Hadde aldri kjøpt en body med svampebob på til en baby liksom ;)

Skjønner hva de mener. Altså barnslige figurer el. Passer mer for 2-3åringer som har glede av figurene på klærne. En baby kler man vel etter foreldrenes smak siden babyen driter i hvordan de ser ut :p Trenger ikke bety voksenklær, men mer klassiske babyklær i ensfarget eller nøytrale farger og med fine mønster, broderinger, blonder, detaljer osv. Hadde aldri kjøpt en body med svampebob på til en baby liksom ;)
Helt enig:)

Enig i denne. Men hadde kanskje ikke brukt ordet "barnslig". Er sjøl litt allergisk mot det sukkersøte, så kanskje det er det de mener?

Haha, folk er rare:) Synes det er rart å kle jenter i bare rosa og gutter i bare blått også jeg da.

Haha, folk er rare:) Synes det er rart å kle jenter i bare rosa og gutter i bare blått også jeg da.

Haha, svigermor ELSKER blått og er av typen som mener at gutter skal ha blå klær.. Jeg syns det er skikkelig teit og liker ikke blått.. :p Brunt/beige syns jeg er veldig fint, og det kan man fint bruke på jenter også om vi skulle få en jente en gang.. ;)

Er mykje fint til baby, men er veldig vanskelg å finne nøytrale kle. Måtte ha ei kvit body i mai og det var heilt umulig. Alle hadde noko farge eller mønster på seg...

Enig i denne. Men hadde kanskje ikke brukt ordet "barnslig". Er sjøl litt allergisk mot det sukkersøte, så kanskje det er det de mener?
Jeg tenker ikke sukkersøtt som barnslig - jeg tenker klovner og artige figurer og masse farger som barnslig. Vet ikke hva annet ord jeg skal bruke for det.

Jeg tenker ikke sukkersøtt som barnslig - jeg tenker klovner og artige figurer og masse farger som barnslig. Vet ikke hva annet ord jeg skal bruke for det.
Skjønner:-) her prøver jeg så godt jeg kan å unngå Hello Kitty - bølgen - og har i hvertfall ikke kledd babyen min i det:-) Men nå når vesla nærmer seg tre presser det seg på:-)

Elsker klær med bamse, lynet osv på (gutten).
E synes de er fine, så handler sånne klær. Liker ikke så mye ensfarget klær. Synes de blir kjedelige :P

Back
Topp