I
Ingenbruker
Guest
Om du leser litt på de forskjellige høyskolene så er det svært få som godtar dette og det er ikke alle kurs som dette er mulig med heller. Desverre.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg har i alle fall bachelor (fra i fjor) uten studiekompetanse. Kom inn på realkompetanse.
Ja, det hadde jeg. Men var flere på studiet som ikke hadde studiekompetanse og ikke hadde relevant erfaring. Tror du må se på hvilke studier du vil ta og så se om de tilbyr opptak på realkompetanseHadde de da relevant yrke først?
Ja, det hadde jeg. Men var flere på studiet som ikke hadde studiekompetanse og ikke hadde relevant erfaring. Tror du må se på hvilke studier du vil ta og så se om de tilbyr opptak på realkompetanseskader ikke søke på realkompetanse uansett, verste som skjer er at du får nei. Masse lykke til
![]()
Håper du finner et studie som er interessant og som du kommer inn påJeg skal undersøke litt og finne ut hva jeg vil. Har jo helt til mars?
Avhengig å ha ett studie som går på deltid også![]()
Du kan ikke skrive at man ikke kan komme inn på høyskole med realkompetanse når faktum er at man kan det. Jeg kjenner mange som har kommet inn, og vet også gjennom jobben at det er fullt mulig. Jeg tror ikke du har lest på alle høyskolers hjemmeside og/eller kurs da det finnes mange. At det kan være vanskeligere å komme inn er en annen sak, men det er mulig å komme inn og det er fakta. Så når du gjentatte ganger sier det ikke er mulig så oppgir du feil opplysninger.Om du leser litt på de forskjellige høyskolene så er det svært få som godtar dette og det er ikke alle kurs som dette er mulig med heller. Desverre.
Helt riktig det du skriver her.Du kan ikke skrive at man ikke kan komme inn på høyskole med realkompetanse når faktum er at man kan det. Jeg kjenner mange som har kommet inn, og vet også gjennom jobben at det er fullt mulig. Jeg tror ikke du har lest på alle høyskolers hjemmeside og/eller kurs da det finnes mange. At det kan være vanskeligere å komme inn er en annen sak, men det er mulig å komme inn og det er fakta. Så når du gjentatte ganger sier det ikke er mulig så oppgir du feil opplysninger.
Du kan ikke skrive at man ikke kan komme inn på høyskole med realkompetanse når faktum er at man kan det. Jeg kjenner mange som har kommet inn, og vet også gjennom jobben at det er fullt mulig. Jeg tror ikke du har lest på alle høyskolers hjemmeside og/eller kurs da det finnes mange. At det kan være vanskeligere å komme inn er en annen sak, men det er mulig å komme inn og det er fakta. Så når du gjentatte ganger sier det ikke er mulig så oppgir du feil opplysninger.
Du skriver at det ikke er mulig å komme inn på høyskole med realkompetanse og det er helt feil. Du skriver til og med at en her inne var heldig som kom inn fordi det egentlig ikke er mulig. Sorry, men du tok feil og når noen lurer på noe så bør man ikke bastant uttale seg om man faktisk ikke snakker på grunnlag av fakta. Da får du heller si at det er din oppfatning. TS kan søke om realkompetansevurdering og finne studier å søke på. Også får vi håpe at hun kommer inn på noe hun vil trives med.Det kreves i de aller føeste tilfeller relevant arbeidserfaring, noe trådstarter ikke hadde så derfor svarer jeg som jeg gjør.
Du skriver at det ikke er mulig å komme inn på høyskole med realkompetanse og det er helt feil. Du skriver til og med at en her inne var heldig som kom inn fordi det egentlig ikke er mulig. Sorry, men du tok feil og når noen lurer på noe så bør man ikke bastant uttale seg om man faktisk ikke snakker på grunnlag av fakta. Da får du heller si at det er din oppfatning. TS kan søke om realkompetansevurdering og finne studier å søke på. Også får vi håpe at hun kommer inn på noe hun vil trives med.![]()
Jeg er verre enn deg i matteTror ingen blir verre enn meg i mattehaha
Jeg har både matteboken og formelheftet i skapet her, planen var å starte. Men har prøvd så mange ganger men har gitt opp halveis.