Mamma-03-06-13-17
Forumet er livet
Slutter dere å ta etter uke 12?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hm... Ja det er stadig ny forskning ;-)Fullfører boksen jeg har, har ganske mange igjen. Så er det over på en boks gravidvitaminer som jeg kjøpte o sverige, er mye folat i det også. Har lest at det er anbefalt for kvinner å ta mye folar, og man burde ta ut ammeperioden?
Ok. Ja tenker jeg slutter når jeg bikker 12 uker ☺Jeg har sluttet nå. Leste på apotek1 sine sider at dosen skal halveres etter uke 12 og jeg orker ikke kutte opp piller haha
Den største utviklingen av babyen er jo ferdig etter uke 10, etter det fortsetter den bare å vokse så det går nok helt fint! Tenk på alle som ikke vet de er gravide før sent, eller som ikke vet de skal ta folsyre.... Det går nok helt fint, viss du har født friske barn før og så er det nok liten kjangse for at det er noe galtSluttet å ta uke 10+5 og er redd det kan gå galt jeg :/
ja har født friske barn fra før, men da tok jeg også folat helt til uke 12(litt mer)Den største utviklingen av babyen er jo ferdig etter uke 10, etter det fortsetter den bare å vokse så det går nok helt fint! Tenk på alle som ikke vet de er gravide før sent, eller som ikke vet de skal ta folsyre.... Det går nok helt fint, viss du har født friske barn før og så er det nok liten kjangse for at det er noe galt![]()
Sluttet å ta uke 10+5 og er redd det kan gå galt jeg :/