Folsyre

Oktober-baby ☺

Forelsket i forumet
❤ Oktoberbaby 2016 ❤
Dere som har passert 12 uker, har dere sluttet med folsyre? Har blitt en vane å ta de, men kom på i dag at det er vel bare de 12 første ukene?

Dere som har passert 12 uker, har dere sluttet med folsyre? Har blitt en vane å ta de, men kom på i dag at det er vel bare de 12 første ukene?
Jeg har sluttet:) Spiser stort sett variert nok i utgangspunktet. Har gått på en del medisiner, så var fryktelig deilig å endelig kunne slutte:D

Tar de vitaminene for 1trimester, skal kjøpe for 2 trimester til uka.. Spyr mye, så tar disse på tidspunkt jeg vanligvis ikke spyr, så er jeg sikker på att baby får litt næring iallefsll ;)

Tar de vitaminene for 1trimester, skal kjøpe for 2 trimester til uka.. Spyr mye, så tar disse på tidspunkt jeg vanligvis ikke spyr, så er jeg sikker på att baby får litt næring iallefsll ;)
Hva er det for 2 trimester da? :)

Tror de bare heter Mamma - fra nycoplus :)
Tenkte også å gå over på de når jeg er ferdig med pakken for 1 trimester :)
Jaha sånn ja :D trodde man skulle bytte folat mot noe annet når man passerte 12 uker :P men da skjønner jeg!

Jeg slutter når jeg er i uke 13 :) da tar jeg bare omega 3, og kalsium med d vitamin. Herlig

Jeg kommer til å fortsette å ta de til jeg føder. Det er visst nytt nå at leger og jordmødre anbefaler å ta folsyre hele veien, da det er gunstig for oss gravide :)

Synes det er veldig vanskelig å bestemme meg for hva jeg skal gjøre... Vet at det er 200 i de multivitaminene jeg tar, så lurer på om jeg skal slutte med de folsyretablettene jeg tar i tillegg i uke 14. Men på en annen side tisser vi jo bare ut det som ikke kroppen vil ha. Litt usikker, jordmor, lege og hun som tok ul sa at jeg bare kunne slutte med folsyre nå. Så veeeeldig usikker:)

Jeg kommer til å fortsette å ta mine multivitaminer hele svangerskapet, og de er det også den daglige folsyredosen i..

Synes det er veldig vanskelig å bestemme meg for hva jeg skal gjøre... Vet at det er 200 i de multivitaminene jeg tar, så lurer på om jeg skal slutte med de folsyretablettene jeg tar i tillegg i uke 14. Men på en annen side tisser vi jo bare ut det som ikke kroppen vil ha. Litt usikker, jordmor, lege og hun som tok ul sa at jeg bare kunne slutte med folsyre nå. Så veeeeldig usikker:)
Sant :)

Back
Topp