Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
At de som ikke vil vaksinere barna sine kan få ha sin egen kolloni på ei øy utti stillehavet!Hva synes dere om foreldre som ikke vaksinerer barna sine fordi alle andre gjør det, så da trenger ikke de?

Jeg har også tenkt på det. Siste vaksinene mine utenom stivkrampe og reisevaksiner ble tatt i 1998. Litt for lenge siden.Uansvarlig overfor sine egne barn, og dem som av medisinske grunner ikke kan vaksineres.
Selv tenker jeg å vaksinere meg selv faktisk, fordi jeg fant ut *treigt nok* at man ikke er fullvaksinert lenge som voksen.
Har en bekjent som vet jeg er gravid, som jeg ikke hadde snakket med på kanskje 10 år, som plutselig spurte om jeg skulle vaksinere babyen min når den kommer. "Selvfølgelig", svarte jeg, og fikk slengt tilbake fra han: så du driter i om ungen din blir rammet av autisme du da??? For det første - det er ikke dokumentert sikkert nok for at dette kan være en konsekvens - og for det andre: heller et barn med autisme enn et barn som ikke lever pga manglende vaksine!!! Det er en risk jeg er villig til å ta!
Voks opp, du har et samfunnsansvar - og se til å vaksiner ungene dine fort som faen, er alt jeg har å si sånne IDIOTER!!!
Er så mye bra dokumentasjon på at vaksinen ikke har noe med autisme å gjøre at jeg synes det blir en alt for tynn unnskyldning. Da burde de ikke gi ungene sine mat heller - de kan få hull i tennene eller de kan også få noe så forferdelig som diabetes!!! :O det er jo mye verre enn å dø av meslinger og kusma!
Det stemmer. Vaksiner har aldri skapt autisme, men foreldrene trengte en grunn til at barnet fikk autisme og betalte forskeren. Han mistet lisensen sin.Har det ikke vært mye om den saken der at en forsker fikk betalt for å komme ut med informasjonen osv da?
Heller autisme enn død ja, helt klart. Autisme betyr ikke at man ikke får et fullverdig liv
Helt enig!Jeg synes det er svært egosentrisk.
Det stemmer. Vaksiner har aldri skapt autisme, men foreldrene trengte en grunn til at barnet fikk autisme og betalte forskeren. Han mistet lisensen sin.
Har ikke lest andres svar, men min mening er at det er utrulig egoistisk, uansvarleg og regelrett farlig for barnet og andre rundt dem. Synest de foreldrene burde tenke seg om før de sier nei til vaksinering, tenke på hva konsekvenser det kan få for alle rundt dem og ikke minst dem sjøl.Hva synes dere om foreldre som ikke vaksinerer barna sine fordi alle andre gjør det, så da trenger ikke de?