Folk

Hehe, husker det godt fra førstemann. Da gikk jeg fire dager over, og folk maste tre uker før termin. Jeg var drit lei på termindatoen og orket nesten ikke snakke med folk. Denne gangen kom hun fire uker før, så da slapp jeg noe mas :p


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Nå tar visst folk helt av her også.. De har laga tippelag om når babyen kommer ut, og det er enda 8 dager igjen. Alle har sagt til meg at babyen kommer helt sikkert to uker før, siden dattera kom 9dager før termin. Så nå får jeg melding støtt og stadig om jeg kjenner noe eller om det er noe på gang.
 
Nå tar visst folk helt av her også.. De har laga tippelag om når babyen kommer ut, og det er enda 8 dager igjen. Alle har sagt til meg at babyen kommer helt sikkert to uker før, siden dattera kom 9dager før termin. Så nå får jeg melding støtt og stadig om jeg kjenner noe eller om det er noe på gang.
Tippelag?! Kjære vene.. :) Godt de har det gøy!
 
Nå tar visst folk helt av her også.. De har laga tippelag om når babyen kommer ut, og det er enda 8 dager igjen. Alle har sagt til meg at babyen kommer helt sikkert to uker før, siden dattera kom 9dager før termin. Så nå får jeg melding støtt og stadig om jeg kjenner noe eller om det er noe på gang.

...jeg hadde klikket!! Jeg har begynt å ha mobilfri i lengre perioder. Det er utrolig deilig. Kan anbefales:)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Det er ille når sambo gruer seg til å gå på jobb og ikke kan melde om noe baby i helga. Fikk litt vondt av han da :(
Eller når sjefen blir skuffa når han ringer for å spørre om et eller annet og hun tror at det er babyen som er kommet..
 
Igjen i barnehagen : " hvorfor er du her? Du skal jo føde du.... "
En ting at jeg er utålmodig og lei, men det er faktisk 11 dager til termin og andre behøver jo ikke å mase ennå....
 
Var faktisk ikke så ille masing her, de eneste som spurte var folk jeg snakker med sjelden. Men jeg har jo alle på facebook, så litt rart å spørre. La det ut på face samme dag, bare på kvelden. Sendte melding til familie og venner to timer etter fødsel, klarte ikke vente:)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Back
Topp