Folk

Junibarn84

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
Marsboerne
VIP
Julimammaer 2016
Junibarna 2019
Kan folk slutte å mase for helvete?

Jeg lover deg, du kommer ikke til å gå glipp av når ungen er ute.

Takk.


Sent from my iPad using BV Forum
 
Æsj, kjenner det igjen.... Sluttet å ta telefonen jeg.... Og da jeg skulle ha nummer to holdt jeg terminen hemmelig. Det var bare meg og mannen som visste det.
 
Æsj, kjenner det igjen.... Sluttet å ta telefonen jeg.... Og da jeg skulle ha nummer to holdt jeg terminen hemmelig. Det var bare meg og mannen som visste det.
Det skal jeg også gjør ved evt neste gang.

Noen eier ikke folkeskikk, har sluttet å,svare jeg også. Overser det totalt.


Sent from my iPad using BV Forum
 
Åjaaa, det er så irriterende!! Og jeg husker fra sist så var det gjerne folk jeg ikke hadde noe særlig med å gjøre, som masa mest! Folk jeg gikk på ungdomsskole med, søstra til venninna mi, mora til en gammel kompis og sånn.. Så jeg føler med deg! Gi dem en vinge!!
 
Folk har begynt her og, ringer og lurer på hvordan det går, med medlidenhet i stemmen, blæh, vet jo de mener det godt, men er ikke så oppløftende allikevel :(

Når svigermor ringte i sted var det nesten fristende å bare "fødte for 3 dager siden jeg, glemte å fortelle, sorry" :p


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Åjaaa, det er så irriterende!! Og jeg husker fra sist så var det gjerne folk jeg ikke hadde noe særlig med å gjøre, som masa mest! Folk jeg gikk på ungdomsskole med, søstra til venninna mi, mora til en gammel kompis og sånn.. Så jeg føler med deg! Gi dem en vinge!!
Jeg er så enig!

De som maser mest er perifere folk som jeg gir beng i.


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Huff.. Det er så slitsomt at de ikke bare kan smøre seg med tålmodighet. De burde jo tenke på at du venter 100ganger mer enn det de gjør...
Folk har begynt å mase allerede nå og det er 11 dager til termin. Dattera kom 9 dager før termin, så sikkert derfor de maser allerede nå.
 
Jeg syns det er irriterende, men de er bare nysgjerrige og spente på når bebisen kommer, så jeg prøver ihvertfall å vise litt forståelse :)
 
Det rare er at det føles som om de tror de er den første til å spør... Og at en vil bli glad for spørsmålet... Ikke nok med det.. Jeg er også lei av å høre hvor stor jeg er og om jeg ikke bare kan "klemme ham ut".. Jeg ler inni meg.... :|

Sent from my C6903 using BV Forum mobile app
 
Neste gang skal jeg lyve om termindatoen, og si at den er to uker senere enn den egentlig er! Folk maste høl i hue på meg også..


Sent from my iPad using BV Forum
 
Svigers ringer seriøst hver eneste dag. Tror de at de ikke skal få beskjed???


Sent from my iPhone using BV Forum
 
En perifer venn som har spurt hverdag i 14 dager maste i går igjen. Så svarte jeg "du skal få beskjed når det skjer, tro meg du vil ikke gå glipp av det". Så svarer hun "du virker litt irritert, maser jeg kanskje for mye?" NO SHIT!!!!!!!!!!!!!!


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Haha, et bittebittelite snev av selvinnsikt på slutten der altså! Bank i bordet, er ikke mange som har masa her enda.. Men folk vet stort sett at det er i slutten av Mars det skal skje, så det smeller nok snart...
 
En annen mamma i barnehagen sa til meg i forrige uke : "synes du har vært gravid i en evighet jeg..... "
Hmmmmm.... Lurer på hva jeg synes!
 
Sniker..
Føler med dere, folk eier virkelig ikke vett! "ER du sikker på at du ikke kjenner noe, ikke litt engang?" Utrolig slitsomt, de skjønner ikke at de får beskjed når ungen kommer nei.. :( jeg snakket ikke med de som maste de siste dagene ;)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Uff ja, blir jo fristet til å si at man valgte å bære en elefant istedet, så det er noen måneder igjen..
DET skal jeg begynne å si :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Det mases her også selv om termin ikke er før i begynnelsen av april.
De vil få vite det når nurket har kommet.
 
Svigermor har sendt meldinger til mannen hver dag siste uken, så mannen sluttet bare å svare til slutt, så hun har vel trodd vi har dreve og født lenge. Ha ha. Men det er jo vare godt ment vet dere.


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Back
Topp