Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg ser ingen tablett, jeg ser bare spy.. Jeg vet ikke om den kommer opp [emoji50]
Da skal du tenke at de er tatt.
Men tenk over tidspunktet du tar TBL! Hvis du vet at du spyr 10-20 min etterpå ville jeg prøvd å kanskje ventet til senere på dagen f.eks.
Ellers så tror jeg det er vel så viktig med næring og væske som disse tablettene i din situasjon, så jeg ville fokusert mer på det. Det går som regel bra!
Jeg gjør alt jeg kan for å få i meg næring og spesielt væske. Sistnevnte går som regel bra, men det meste kommer opp igjen. Jeg er iskald og føler meg helt skjelven i kroppen. Kan umulig være normalt? [emoji50][emoji173]️
Noen har det jo dessverre slik. Hyperemisis er jo en sjelden men veldig reell og aktuell diagnose. Det er ikke vanlig, men det er ikke unormalt. Du skal ikke gå og være redd det er noe GALT med deg. Når man ikke får i seg næring så kan man gjerne både fryse og skjelve, særlig hvis man har lite å gå på.
Tror du hadde hatt godt av intravenøs oppvæsking. Vil tro det er det de vil ha deg inn på sykehuset for.
Veldig godt formulert! Tusen takk [emoji173]️[emoji1303] Venter på tlf nå [emoji5]
Jeg tar alltid folat på kvelden, hva med å prøve det?![]()
Åh, det må være forferdeligSkal gjøre det. Problemet mitt er at jeg er kvalm hele døgnet. Morgen som kveld