Folat??

Å så bra at du skrev et innlegg om det. Jeg hadde helt glemt det! Løper til apoteket i morgen! Takk!

Passer veldig på og ta den på morgenen når jeg spiser frokost. Sjeldent jeg glemmer

Eg kjøpte det faktisk I dag. Kom plutselig på at det burde eg ta:p

Jeg begynte å ta det igjen når jeg fant ut jeg var gravid.

Slik var det med meg og. Graviditet var ikke planlagt å gikk rundt I sjokk noen dager før jeg klarte å tenke klart:p "ops, jeg burde jo kanskje ta folat"
Jaja. Vi kom I det minste på det da.. :D til slutt :)

Jeg tok det hver dag, men etter tre års med prøving, lot jeg det være etterhvert, har heller sjekket jevnlig folat nivået i blodet. Begynte på det igjen da jeg skulle begynne med Ivf behandling, og prøver å huske det hver dag. Greit med påminnelse da!

Jeg tar kosttilskudd for gravide, og har alltid et brett liggende sammen med tannbørsten :)

Tar kosttilskudd for gravide.. Di ligger på kjøkkenbenken slik at jeg skal huske d;)

har tatt fra vi startet prøvingen, i 3 pp og hver dag fremover :-) men jeg burde kanskje tatt noen andre eller flere vitaminer/mineraler nå som jeg er blitt gravid? :-)

Nå er jeg så kvalm at jeg ikke klarer å ta folat

Har alarm på mobilen og husker å ta det hver dag. Tar også d-vitamin, omega 3 og jerntabletter.

Back
Topp