Folat??

Vært daglig rutine i ca 1 år, da vi begynte prøvinga i mars.. Tar i tillegg en skje med tran, multivitamin og vit.d :)

Den står på badet og er en naturlig del av kveldsrutinen, så jeg har faktisk aldri glemt det:)

Startet å ta det i august, men bli dårligere på det da testene alltid var negativ. Siden positiv test har jeg tatt det hver morgen. Står godt synlig på vasken slik at jeg husker den når jeg pusser tennene.

Prøver å huske det! Begynte med de gravid-pillene, men det viste seg at de fremprovoserer kvalme og oppkast hos meg så gikk tilbake til bare folat.

Tar B-vitamin kompleks som inneheldt folsyre, og multivitaminer. Må bli flinkare på å få i meg nok jern, der har eg lite i utangspunktet.. Hmm.. kanskje dosett ikkje var nokon dum idé? ;)

Står på nattbordet, tar de hver kveld, både jeg og mannen passer på at jeg husker de :happy:

Byttet ut p-pille med folat da jeg sluttet, så jeg tar hver dag :) er i gang med den tredje boksen nå, siden vi har prøvd i 6mnd før spiren satt nå ❤️

Tar hver morgen. Tatt i prøvetiden og. Så vært en rutine lenge så har en o-mega 3 multivitamin, jern IG metformin eg må ta burde kanskje skaffe meg en medisin boks, eller hva de heter...hehe

Tar det samtidig som allergipiller og d-vitaminer om morgen, så det husker jeg ja:)

Prøver å huske hve dag. Til nå har jeg bare glemt to ;)

Back
Topp