Folat??

Glemmer det av og til, ja.

Det hender jeg glemmer det, det hender også at jeg ikke husker om jeg har tatt den eller ikke, så jeg må la vær å ta i tilfelle jeg faktisk har tatt en den dagen :p Må bli flinkere der altså

Jeg tar daglig, glemmer aldri. Har tatt siden før vi begynte å prøve da det anbefales. :)

Tatt det noen måneder nå, så blir litt rutine på morran :)

Har tatt folat snart 1 år siden prøvinga tok litt lenger enn jeg trodde på forhånd:)

Last edited:
Glemte det litt da vi begynte å prøve, men nå er det fast kveldsrutine før jeg legger meg :)

slettet

Last edited by a moderator:
Husket det stort sett hver dag. Vet dere om det ha noe å si om man tar de med eller uten mat? Vet for eksempel at d-vitamin bør tas med et fettrikt måltid.

Husket det stort sett hver dag. Vet dere om det ha noe å si om man tar de med eller uten mat? Vet for eksempel at d-vitamin bør tas med et fettrikt måltid.
Det hadde vel stått på boksen om det var viktig? Står ingenting på min boks iaff. Jeg svelger de med litt vann.

Tar det om kvelden før jeg legger meg, husker det stort sett.

Her har det blitt rutine å ta hver kveld :) Har tatt i to mnder allerede, det ble ikke tre siden vi egentlig ikke skulle begynne prøvinga før januar :p

Tar når jeg står opp om morgenen ved frokostlagingen :-)

Har hatt boksen stående i skapet siden forje graviditeten. Helt glemt at de var der. Men nå er første tatt, så da er det bare til og huske og ta de

Den står på badet, og er en del av morgenrutinene. Da slipper jeg å "huske" på å ta de:)

Back
Topp