Folat

Smil90

Elsker forumet
Augustlykke 2015
Hei
Når sluttet dere å ta forlat? Jeg er 12 uker i dag og tenkte egentlig p fortsette en ukes tid med tanke på at dette er jo termindato så kan jo vere den blir flyttet.

Må ta lenge jeg, har påvist veldig mangel på folat :-\

Fortsetter til boksen er tom, kan ikke skade det :)

Kommer nok til å fortsette frem til jeg har fått svar på blodprøvene fra førstegangskontrollen (skal på fredag) :-) er alt i orden, så slutter jeg.

Hørt de annbefaler å bruke d hele svangerskapet nå så kommer til å bare gjøre d :)

Jordmor sa til meg at det ikkje er nødvendig etter veke 15 :) eg et til boksen er tom, havna vel rundt der ein plass.

Jeg har 2-3 uker igjen på brettet mitt, så spiser gjerne opp det?? Ser det litt an tenker jeg:)

Jeg har ca 2,5 uke igjen så tar de siste bretta. Selv om de er fæle å svelge. :p

Legen sa på første svangerskapskontrol at det ikke hadde noe hensikt å ta etter uke 12, for da var nevralrøret lukket. Så jeg sluttet på de i helgen..men kanskje jeg skal ta resten allikevel?

Legen sa på første svangerskapskontrol at det ikke hadde noe hensikt å ta etter uke 12, for da var nevralrøret lukket. Så jeg sluttet på de i helgen..men kanskje jeg skal ta resten allikevel?

Så lenge prøvene er greie så er det vell greit å slutte. Jeg skal ta prøver om to uker så venter til etter det. Hadde mangel på forlat når jeg var fødd og har hatt det noen gonger etter det også.
Har forstått at forlat skiller seg ut fra kroppen om en får for mye, så på en annen side kan det nok ikke skade. Men jeg skal ikke si sikkert.

Back
Topp