Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tar trantabletter og folat hver dag. Tok D-vitamintabletter fra før, men sluttet med de fordi det ble for høy dose med D-vitamin med de, så tar tran istedet
Det skal jeg huske på hvis det blir et problemJeg tar også trantabletter. Noen ganger så kan man rape tran hvis man tar dem på morgenen så jeg fikk et genialt tips om å ta dem når man legger seg i stedet
Kanskje utsolgt? Bestilte den der jegJa men de hadde ikke den jeg er ute etter, den lille hvite boksen med rød etikett. Men, jeg bestilte nå en annen pakke i stedet som inneholdt andre vitaminer i tillegg.
Jeg har kjøpt sammejeg kjøpte vitamintilskudd ifra nycoplus, for gravide. får alt av det nødvendig da Står på pakken at om man tar for mye folat så kan det skjule f.eks vitamin b12 mangel.
Jeg har kjøpt samme
Tipset om å ta vitaminer og tran på kvelden tar jeg med meg! Har smakt på tranen flere ganger om dagen her
Jeg har aldri tenkt på det før, faktisk.. Men det er jo kjempelurtJeg og tar på kvelden! men så er jeg plaget med sureoppstøt når jeg ikke er gravid og, så aldri tatt tran på morgenen x)