Folat

Tar trantabletter og folat hver dag. Tok D-vitamintabletter fra før, men sluttet med de fordi det ble for høy dose med D-vitamin med de, så tar tran istedet

Tar trantabletter og folat hver dag. Tok D-vitamintabletter fra før, men sluttet med de fordi det ble for høy dose med D-vitamin med de, så tar tran istedet

Jeg tar også trantabletter. Noen ganger så kan man rape tran hvis man tar dem på morgenen så jeg fikk et genialt tips om å ta dem når man legger seg i stedet ;)

Tar også trankapslene på kvelden for å slippe å "hilse på dem" i løpet av dagen. Det er et godt tips til alle som ikke er så glad i å ta tran! For å huske på forlat-tablettene så tar jeg dem samtidig. Det viktigste er jo å ta en tbl om dagen, ikke hvilken tid den tas på! ;)

Tar gravid-pakken til Lifeline, samt d-vitamin (har mangel)

jeg kjøpte vitamintilskudd ifra nycoplus, for gravide. får alt av det nødvendig da:) Står på pakken at om man tar for mye folat så kan det skjule f.eks vitamin b12 mangel. :)

jeg kjøpte vitamintilskudd ifra nycoplus, for gravide. får alt av det nødvendig da:) Står på pakken at om man tar for mye folat så kan det skjule f.eks vitamin b12 mangel. :)
Jeg har kjøpt samme :)

Tipset om å ta vitaminer og tran på kvelden tar jeg med meg! Har smakt på tranen flere ganger om dagen her :p

Jeg har kjøpt samme :)

Tipset om å ta vitaminer og tran på kvelden tar jeg med meg! Har smakt på tranen flere ganger om dagen her :p

Jeg og tar på kvelden! men så er jeg plaget med sureoppstøt når jeg ikke er gravid og, så aldri tatt tran på morgenen x)

Jeg og tar på kvelden! men så er jeg plaget med sureoppstøt når jeg ikke er gravid og, så aldri tatt tran på morgenen x)
Jeg har aldri tenkt på det før, faktisk.. Men det er jo kjempelurt :)

Jeg har i perioder slitt med det selv og nå er det hvertfall plagsomt :p

Back
Topp