Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg har tatt folat over et år nå, bør være ganske sikret. Jeg planlegger å ta hele svangerskapet.
Jeg har tenkt på det samme selv. Det kan vel ikke skade tenkte å spørre legen om råd når den tid kommerJeg har tatt folat over et år nå, bør være ganske sikret. Jeg planlegger å ta hele svangerskapet.
Husk å ta folat jenter
Ja, det er helt sant Legen sa det samme til meg. Tar både tran og folat hver morgenOg tran fikk jeg beskjed om av legen ihvertfall
Hva skjer hvis man tar for mye forlat? mtp at jeg daglig tar multitabletten fra lifeline care gravid pakka + B-kompleks brusetablett som også inneholder folat.
Det er vel noe med at det kan skjule noen andre mangler.. Usikker.. Hvor mye er det i den brusetabletten?
Det er folat i den blå boksen med B-vitaminer som de selger i butikken, men vet ikke om det dekker daglig doseNoen som vet hvor man kan kjøpe folat på nettet? Her er det to timer til nærmeste apotek... har heldigvis litt liggende men hadde håpet at jeg slapp en to timers kjøretur på glatt vinterføre
Det er folat i den blå boksen med B-vitaminer som de selger i butikken, men vet ikke om det dekker daglig dose
Billige-tester.no selger folatNoen som vet hvor man kan kjøpe folat på nettet? Her er det to timer til nærmeste apotek... har heldigvis litt liggende men hadde håpet at jeg slapp en to timers kjøretur på glatt vinterføre
Og så har apotek1 nettbutikk..