FOLAT

Lovebelly

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
Aprilbarna`15
Tar dere folat jenter?

Jeg har helt glemt det, da dette ikke var planlagt. Men skal ut å kjøpe nå etterpå :)
 
Jeg tar folat og trankapsler hver morgen :) Lurer litt på å kjøpe den "gravidboksen" de har på apoteket? Noen som tar de vitaminene og ineholder de alt vi trenger? ;)

❤ alle gode ting er tre ❤
 
Ble anbefalt "lifelinecare gravid" av legen :) Men tror ikke det er nødvendig hvis du har et normalt godt kosthold ellers :)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Jeg tar folat og trankapsler hver morgen :) Lurer litt på å kjøpe den "gravidboksen" de har på apoteket? Noen som tar de vitaminene og ineholder de alt vi trenger? ;)

❤ alle gode ting er tre ❤

Jeg brukte den forrige svangerskap, og skal kjøpe den når jeg kommer hjem;)


<3 Gutt 04.02.12 <3
<3 nr.2 ventes 08.04.15 <3
 
Må huske å kjøpe etterpå jeg nå... De gravidvitaminene, er det slike man må ta helt frem til fødsel? Må vel bli innmari dyrt??
 
Jeg tar folat, tran og multivitaminer. Ellers har jeg jo et barn allerede så det går mye i frukt, grønnsaker og fisk til daglig :)


6. April 2013
7. April 2015
 
Tar folat og tran-kapsler! Begynte å ta folat 1-2 mnd før vi begynte prøvingen :)

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app
 
Folat har jeg tatt siden november i fjor da vi sa vi skulle begynne å prøve etter jul. ;)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
jeg tok folat ett par uker før jeg ble gravid men når jeg ble gravid startet jeg med Nycoplus gravid :)
 
Jeg har tatt folat siden jeg og mannen ble kjærester, sånn i tilfelle, helgardering:)
 
Back
Topp