Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, begynte med Nycoplus gravid da jeg fant ut at jeg var gravid! Den er helt genialVis vedlegget 69897Vis vedlegget 69898
Sent from my iPhone using BV Forum
Er omega-3 i de.Er det tran i noen av de tablettene? Sitter å raper transmak nå på jobb , å har ikke esken med meg så jeg kan se innhold.
Kan væll være grunnen til stygg smak :/Er omega-3 i de.
lille
24/3-15
![]()
Det stod det på min pakke også, men folsyre er det samme som folat, og siden det står motestridig beskjeder på den, tenkte jeg det bare var for å forsikre seg de har skrevet det siste. Jeg har ihvertfall bruk min folsyre kjøpt i dkJeg glemte folaten min når jeg dro på ferie til Danmark. Kjøpte folsyre der nede. Står på pakken at man skal bruke det første 3 månedene i svangerskap. Men så står det litt lenger ned at det kun skal brukes i samråd med lege under graviditet så turte ikke ta den allikevel. Var redd for at det kanskje var noe annet enn folat.
Sent from my HTC One S using BV Forum mobile app
Jeg bruker også folsyre kjøpt i sverigeDet stod det på min pakke også, men folsyre er det samme som folat, og siden det står motestridig beskjeder på den, tenkte jeg det bare var for å forsikre seg de har skrevet det siste. Jeg har ihvertfall bruk min folsyre kjøpt i dk![]()
Jeg tar også disse. Tar du alle på en gang eller tar du morgen og kveld?Tar den der nycoplus gravid , men å svelge 4 tabletter i døgnet er veldig mye , syns de er så store , så står bare å brekker meg.
Jeg tar også disse. Tar du alle på en gang eller tar du morgen og kveld?
Lille prikk
mars 2015
![]()
Jeg tar bare morgen. Greit å få det unna på en gangTar morgen og kveld!
Jeg brekker meg av en jeg , så holder med to av gangenJeg tar bare morgen. Greit å få det unna på en gang
lille
24/3-15
![]()
Hvordan er det du tar? Jeg klarer ikke 4 tabletter om dagen.De jeg tar må jeg bare ta én tablett per dag av. Tar den når jeg pusser tennene hver kveld.
Sent from my GT-I9295 using BV Forum mobile app