Folat og vitaminer

De gravid pakkene er vel kanskje greit å ta gjennom hele svangerskapet? Ikke bare de 3 første mnd?
De har en type for de første tre månedene, så en annen type for resten av svangerskapet. Tror forskjellen bare er mengden folat :)

Tar gravitamin + omega 3 :)

Tar omega 3 og folat :) Må skaffe meg multivitaminer også. Men jeg har drøyd det. Trodde ikke det skulle klaffe så fort.
Fikk tak i multivitaminer i går. Så nå går det i multivitaminer, folat og omega 3 :)

Har tatt folat i snart 2 år. Fortsetter med det nå når jeg er gravid, men ikke noen andre vitaminer.

Forlat og omega-3+D-vit :) forrige gang tok jeg forlat fram til uke 12 eller hva det nå var og gikk derfor over til multivitaminer. Men lurer på om jeg skal kjøpe kalsiumtabletter for drikker ikke melk og får generelt i meg alt for lite melkeprodukter!

Ja, tar Lifeline:) Og så tar jeg ekstra kalsium og d vit, som endokrinologen min har rådet meg til:)

Jeg er så lat, så jeg har kjøpt den gravidpakken på apoteket :D drøyt dyr bare fordi det står gravid utenpå, men da slipper jeg å tenke :P også føler jeg meg ekstra gravid når jeg benytter meg av noe som er laget for gravide :D

Også slipper du å sammenligne og passe på at du ikke får for mye eller for lite ved å kjøpe alle separate.

Jeg synes de er geniale og brukte de da jeg var gravid første gang, og jeg som alltid har lavt av noe hadde supre prøvesvar hele graviditeten :)

Back
Topp