De har en type for de første tre månedene, så en annen type for resten av svangerskapet. Tror forskjellen bare er mengden folatDe gravid pakkene er vel kanskje greit å ta gjennom hele svangerskapet? Ikke bare de 3 første mnd?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
De har en type for de første tre månedene, så en annen type for resten av svangerskapet. Tror forskjellen bare er mengden folatDe gravid pakkene er vel kanskje greit å ta gjennom hele svangerskapet? Ikke bare de 3 første mnd?
Ahh på den jeg kjøpte var 400 folat så da er den riktig for nå hvertfallDe har en type for de første tre månedene, så en annen type for resten av svangerskapet. Tror forskjellen bare er mengden folat![]()
Fikk tak i multivitaminer i går. Så nå går det i multivitaminer, folat og omega 3Tar omega 3 og folatMå skaffe meg multivitaminer også. Men jeg har drøyd det. Trodde ikke det skulle klaffe så fort.
Jeg er så lat, så jeg har kjøpt den gravidpakken på apoteketdrøyt dyr bare fordi det står gravid utenpå, men da slipper jeg å tenke
også føler jeg meg ekstra gravid når jeg benytter meg av noe som er laget for gravide
![]()