Slanger. Er så sykt redd for orm at det ødelegger mye for meg når jeg er ute og går. Unngår skogen når det ikke er minusgrader eller snø. Holdt på å tråkke på en i fjor og det var helt j****g.
å æsj, hater de krypa
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Slanger. Er så sykt redd for orm at det ødelegger mye for meg når jeg er ute og går. Unngår skogen når det ikke er minusgrader eller snø. Holdt på å tråkke på en i fjor og det var helt j****g.
Å fysjå æsj, hater de krypahar drept tre i år, inne på beitet til dyra mine. Ikke sørlig høy i hatten da, men det er utrolig hva man får til når man føler at det står mellom liv og død
![]()
Ser jeg noen hjemme her, så flytter jeg på dagen
Jeg har minner om at jeg tagg på vottene mine når jeg var lita, får helt noia av den tanken nå, får en merkelig følelse i tenna av minnetEdderkopper, måker og å bite i tøy, spesielt bomullsklær. Får frysninger av tanken![]()

Jeg spiser sjeldent is på trepinne grunnet det. Jeg får også frysninger av å se andre ha lite is og da bare slikker på pinnen

Godt å høre vi er flereJeg har minner om at jeg tagg på vottene mine når jeg var lita, får helt noia av den tanken nå, får en merkelig følelse i tenna av minnet![]()

Kjenner til den følelsenVerste som finnes er veps! Jeg får totalt angst i den grad at alt blir tunnellsyn og jeg må bare komme meg bort fort som fy.
I tillegg til å se veps, så klarer jeg ikke lyden de lager heller. Den bzz-lyden. Dessverre så gjelder jo det alle andre flyvende insekter, men med en gang jeg ser at det ikke er veps som lager lyden, så klarer jeg å holde meg litt roligere. Men skvetter til og holder meg for ørene inntil de er borte.

Jeg har det heeelt likt! Det er godt å høre at det er flere. Mannen min mener nemlig at jeg er litt koko, og at jeg må være den eneste som føler det sånnTre Ispinner!! får frysinger av det når isen er nesten borte og trepinnen titter frem og da må slikke på trepinnen for å få all isen vekk, det er så vemmelig - får gåsehud over hele kroppenJeg spiser sjeldent is på trepinne grunnet det. Jeg får også frysninger av å se andre ha lite is og da bare slikker på pinnen
![]()
![]()

De er jo dritekle da. Brekker meg stadig når jeg ser noen sleike på pinnen. Grøss.Jeg har det heeelt likt! Det er godt å høre at det er flere. Mannen min mener nemlig at jeg er litt koko, og at jeg må være den eneste som føler det sånn![]()
Samboer sier det om meg også. Han skjønner ikke greia. Jeg har ikke spist is på trepinne i sommer, og må se bort når barna eller andre spiser på trepinne. Har alltid hatt frysninger så lenge jeg kan huske, men det har bare blitt verre og verreJeg har det heeelt likt! Det er godt å høre at det er flere. Mannen min mener nemlig at jeg er litt koko, og at jeg må være den eneste som føler det sånn![]()
får frysninger av å tenke på det nå 
Føtter! Alle sine føtter (minus lille A sine, men antar det endrer seg når hun blir eldre), inkl mine egne. Føtter i vann (badekar, svømmebasseng, ikke dusj) går fint, men ellers er føtter skikkelig ekle.