Fobi.

Mamma til G

Betatt av forumet
VIP
Hva er din hverdags-fobi? Jeg klarer ikke å høre på frossenmat som blir hakket opp. Jeg får helt frysninger. Jeg klarer egentlig ikke tenke på det en gang, uten å få frysninger over hele kroppen. Det er også ille når noen biter noe kaldt med tennene. Dette er ganske ulempe med små barn har jeg skjønt. men er nok ikke bare jeg som sliter med en liten hverdags-fobi. Har dere noen?

Edderkopper! :sorry:
Også tallerkner og kopper som ikke er helt glatte :hilarious: føler at jeg skjærer tenner og får frysninger bare med tanken :hungover:

Trypofobi :dead:

Jeg HATER plystring og smatting. Får lyst til å slå:mad::mad::mad::mad:

Slanger. Er så sykt redd for orm at det ødelegger mye for meg når jeg er ute og går. Unngår skogen når det ikke er minusgrader eller snø. Holdt på å tråkke på en i fjor og det var helt j****g.

Stiger. Jeg har høydeskrekk, men da helst for å klatre selv. Stiger greier jeg bare type 5 trinn av, før jeg blir skjelven.
Men tror jeg kanskje har noen andre sånne ting jeg virkelig ikke liker, men kommer ikke på noe.

Generelt ikke et problem om jeg ikke er hos svigers men kakerlakker!
Har blitt såpass vant at jeg ihvertfall ikke skriker lengre men stopper å puste da så vet ikke hva som er best :p

Jeg har ganske voldsom misofoni, så alt av spiselyder/repeterende lyder gjør med småsprø! Jeg er også veldig lite glad i føtter!

Jeg har ganske voldsom misofoni, så alt av spiselyder/repeterende lyder gjør med småsprø! Jeg er også veldig lite glad i føtter!

Jeg sliter også med misofoni, har vært på grensen til alvorlige kriminelle handlinger av og til :hilarious: spesielt med tyggistyggende idioter :finger:

Jeg sliter også med misofoni, har vært på grensen til alvorlige kriminelle handlinger av og til :hilarious: spesielt med tyggistyggende idioter :finger:

Ble nygjerrig: har dere klart å amme? Min på ett år lager ialf mye smattelyder mens hun ammes

Ble nygjerrig: har dere klart å amme? Min på ett år lager ialf mye smattelyder mens hun ammes

Nå har ikke jeg ammet, men har ingen problemer med at hun smatter med maten. Mannen min må passe seg derimot :hilarious:

Er redd for maur, blir alltid bitt mens jeg holder på i hagen:oops: Og synes generelt de er ekle som faen:eek:

Back
Topp