Japanalltid hatt en drøm om å reise til japan.. Om jeg kunne bodd der aner jeg jo ikke, men hadde vært artig å prøvd
![]()
Ja det hadde vært spennende
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Japanalltid hatt en drøm om å reise til japan.. Om jeg kunne bodd der aner jeg jo ikke, men hadde vært artig å prøvd
![]()
Nei, syns ikke engelskmenn er noen griser. Mannen min er engelskGodt mulig de er noen grisernå har jo ikke jeg blitt kjent med noen da, kun vært på ferie
![]()
Heheh det er helt sant detNei, syns ikke engelskmenn er noen griser. Mannen min er engelskGriser finner man over alt i verden, selv her i Norge
![]()
Det har du helt rett iNei, syns ikke engelskmenn er noen griser. Mannen min er engelskGriser finner man over alt i verden, selv her i Norge
![]()
Det har du helt rett imen i den bransjen så e det mye "skitne" folk... Vaske ikke hendene etter dobesøk, spiser med skittne never, og gennerelt slike ting vi er opplært til å ikke gjøre. De og polakkene er beryktet. Men igjen, de representerer jo bare en liten del av den engelske/polske befolkningen
og ja, nok av grisete nordmenn også.